![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het gewoon aan haar vragen. Je kunt hier met je vriendin best open over zijn en ik denk dat zij het alleen maar waardeert. Als je niet wilt dat zij het doorslikt dan kun je dat aangeven niet prettig te vinden. Alleen vind ik de reden waarom je dat niet wilt nogal vreemd. Wat secret agent eigenlijk ook al zegt. Maar dat terzijde.
Praat gewoon open met elkaar over seks en je behoeften. |
![]() |
|
![]() |
Sowieso knap dat je vriendin je kan laten klaarkomen door te pijpen. In mijn (enkele) ervaring met pijpen was dat het wel lekker was, daar dat ze wel kon doorzuigen tot ze een ons woog, maar dat ik echt niet kwam
![]() maargoed dat even ter zijde, Kun je misschien even met redelijke interpuntie even vragen wat je allemaal wil vragen, want ik snap er eigelijk niks van wat je nou wil zeggen. |
![]() |
|
even voor de orde als ze toch door zou gaan met het sperma in haar mond ofzo zou ik wel gewoon zoenen met haar omdat ik zelf achter het punt altijd sta dat dit wel zo eerlijk en aardig is.
daarbij vind ik dat zij dat niet hoeft te doen, ik zelf bef haar zonder probleem, maar zou zelf geen lading van een jongen nemen (als ik een meisje was) en dus sta ik achter het punt en kan ik niet van haar vragen dat ze get doet. voor de rest heel erg bedankt ik heb denk ik genoeg tips verzamelt het word gewoon even lekker praten ![]() @pyropower dat was eigenlijk nog niet echt gelukt...
||
Citaat:
Cum hoort in de vrouw, niet in de man.
||
Citaat:
wel gek dat het eerst uit de man komt dan. Jankerd Hij hoeft bij mij niet aan te geven dat hij komt, dat weet ik namelijk al lang, helemaal met pijpen ben ik nota bene de gene die bepaalt wanneer en óf ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
zij slikt
Citaat:
gewoon lekker douchen, bovendien moet sex gewoon smerig zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes die zelf op jongens afstappen Monika | 86 | 02-04-2007 01:39 | |
Seksualiteit |
In je vriendin klaarkomen Bl0ndje | 180 | 23-05-2006 20:15 | |
Seksualiteit |
Ideale bedpartner? Zebra | 56 | 23-05-2006 16:41 | |
Seksualiteit |