Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2011, 22:35
olha1
olha1 is offline
even een vraag over wat jullie doen met het kwakje als jullie komen tijdens het seks en als jullie nog even goed waarschuwen dat hij eruit komt en wat jullie dan doen als je vriendin je pijpt (hierbij grootendeels de vraag als je nog moet waarschuwen en hoe)...
hoop vragen maar moet het echt weten :$
Oud 06-02-2011, 22:41
Catch
Catch is offline
Je moet hierover praten met je vriendin. Weet je of ze je sperma wil doorslikken als ze je pijpt? Dat moet je haar misschien even vragen. Daarbij kan ze het fijn vinden dat je aankondigt dat je klaarkomt met het oog op dat sperma dat dan in haar mond komt, dat moet je ook even vragen. Dus heb het er gewoon even over, want dat waardeert ze waarschijnlijk wel. Niets is kutter dat een jongen verwacht dat je zijn kwakje doorslikt en ervan geniet, terwijl er genoeg meisjes zijn die dat niet chill vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 22:45
olha1
olha1 is offline
nou eigenlijk wil ik juist niet dat ze het doet want ik wil daarna best met haar zoenen (beetje aangeven dat ik het waardeer) en dan heb ik geen probleem meej als ze me net heeft gepijpt maar sperma hoef ik niet te hebben....

maar dat had ik nog niet bedacht gewoon praten... maar alsnog wat moet ik dan voorstellen als ik wil vragen dat ze het niet doe:
zal ik gewoon zeggen van: 'ik wil niet dat je het doorslikt en voor de rest waardeer ik heel erg wat je doet' iets in deze trans??

heel erg bedankt
Oud 07-02-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
nou eigenlijk wil ik juist niet dat ze het doet want ik wil daarna best met haar zoenen (beetje aangeven dat ik het waardeer) en dan heb ik geen probleem meej als ze me net heeft gepijpt maar sperma hoef ik niet te hebben....
Maar je wil wel dat ze je 'doorpijpt' tot je klaarkomt en in haar mond klaar komen? Dan verwacht je toch ook dat ze jouw sperma in haar mond neemt? Dan vind ik het mooi lullig als je haar daarna niet wil zoenen, want zij pijpt jou wel tot je klaarkomt, heeft jouw piemel in haar mond (en god weet waar die nog meer allemaal heeft gezeten), neemt jouw sperma in haar mond (en geloof me, er zijn écht wel smakelijkere dingen om in je mond te hebben), maar je wil haar erna niet zoenen. Want oh jee, stel je voor dat je eens een idee krijgt van hoe je eigen sperma smaakt. En dat kan als jongen toch écht niet.

Wel gepijpt willen worden, maar niet zoenen als je vriendinnetje geslikt heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Maar je wil wel dat ze je 'doorpijpt' tot je klaarkomt en in haar mond klaar komen? Dan verwacht je toch ook dat ze jouw sperma in haar mond neemt? Dan vind ik het mooi lullig als je haar daarna niet wil zoenen, want zij pijpt jou wel tot je klaarkomt, heeft jouw piemel in haar mond (en god weet waar die nog meer allemaal heeft gezeten), neemt jouw sperma in haar mond (en geloof me, er zijn écht wel smakelijkere dingen om in je mond te hebben), maar je wil haar erna niet zoenen. Want oh jee, stel je voor dat je eens een idee krijgt van hoe je eigen sperma smaakt. En dat kan als jongen toch écht niet.

Wel gepijpt willen worden, maar niet zoenen als je vriendinnetje geslikt heeft.
Hij zegt dat ie juist NIET wil dat ze dat doet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 07:39
En.Jay
En.Jay is offline
Maar dan nog steeds, het is los daarvan nog steeds egoistisch als je wel wil dat ze je lading doorslikt maar er dan als man vies van bent om dr te zoenen xd
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 10:09
Verwijderd
Ik zou het gewoon aan haar vragen. Je kunt hier met je vriendin best open over zijn en ik denk dat zij het alleen maar waardeert. Als je niet wilt dat zij het doorslikt dan kun je dat aangeven niet prettig te vinden. Alleen vind ik de reden waarom je dat niet wilt nogal vreemd. Wat secret agent eigenlijk ook al zegt. Maar dat terzijde.

Praat gewoon open met elkaar over seks en je behoeften.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 12:21
Catch
Catch is offline
Ik vind het eerlijkgezegd ook niet lekker als mijn lover me gaat zoenen nadat hij me gebeft heeft, hebben meer meisjes dat?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 12:27
Verwijderd
Ik geef het meestal gewoon aan, redelijk bijtijds. Dan kan ze zelf beslissen wat ze doet. Mij maakt het allemaal geen donder uit.
Heb ook geen bezwaar om te zoenen als ze geslikt heeft eerlijk gezegd.
Vice versa hoop ik dat ook eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 14:43
Pluis
Pluis is offline
praat erover, en je kan bijv best afspreken dat je haar net voor het zo ver is bijv even op haar schouder tikt.
Oud 07-02-2011, 16:31
Pyro Power
Pyro Power is offline
Sowieso knap dat je vriendin je kan laten klaarkomen door te pijpen. In mijn (enkele) ervaring met pijpen was dat het wel lekker was, daar dat ze wel kon doorzuigen tot ze een ons woog, maar dat ik echt niet kwam

maargoed dat even ter zijde,
Kun je misschien even met redelijke interpuntie even vragen wat je allemaal wil vragen, want ik snap er eigelijk niks van wat je nou wil zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 17:11
olha1
olha1 is offline
even voor de orde als ze toch door zou gaan met het sperma in haar mond ofzo zou ik wel gewoon zoenen met haar omdat ik zelf achter het punt altijd sta dat dit wel zo eerlijk en aardig is.
daarbij vind ik dat zij dat niet hoeft te doen, ik zelf bef haar zonder probleem, maar zou zelf geen lading van een jongen nemen (als ik een meisje was) en dus sta ik achter het punt en kan ik niet van haar vragen dat ze get doet.

voor de rest heel erg bedankt ik heb denk ik genoeg tips verzamelt het word gewoon even lekker praten
@pyropower dat was eigenlijk nog niet echt gelukt...
Oud 07-02-2011, 17:42
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Maar dan nog steeds, het is los daarvan nog steeds egoistisch als je wel wil dat ze je lading doorslikt maar er dan als man vies van bent om dr te zoenen xd
Dat mag dan wel zo zijn, maar ik snap wel echt precies wat TS bedoelt.
Cum hoort in de vrouw, niet in de man.
Oud 07-02-2011, 17:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat mag dan wel zo zijn, maar ik snap wel echt precies wat TS bedoelt.
Cum hoort in de vrouw, niet in de man.

wel gek dat het eerst uit de man komt dan. Jankerd

Hij hoeft bij mij niet aan te geven dat hij komt, dat weet ik namelijk al lang, helemaal met pijpen ben ik nota bene de gene die bepaalt wanneer en óf () hij komt. Heb daar ook echt geen moeie mee, kliederen met tissues is niet erg sexy. Hij heeft er ook geen problemen mee om me te zoenen naderhand.
Oud 07-02-2011, 18:29
Verwijderd
ik ga dan niet uitgebreid de toestand in egypte bespreken, maar roep dan "ik kom ik kom" zodat de tegenpartij zich op tijd kan terugtrekken (of niet)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 22:36
olha1
olha1 is offline
ik dacht dus een beetje aan dat van: erkende lid
Oud 07-02-2011, 23:48
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
wel gek dat het eerst uit de man komt dan. Jankerd
Ja, hetzelfde als de anus. Exit only.
Oud 08-02-2011, 09:22
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Lijkt me niet leuk voor een meisje als je als jongen zo vies bent van je eigen sperma dat je gelijk niet meer wilt zoenen. Als ze het doorslikt is het meeste ook gewoon al weg, dus dat is gewoon een idee in je hoofd, niet iets wat je echt merkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 15:32
olha1
olha1 is offline
lees mijn post voor jullie antwoorden -.-'
zoals ik zei ik zou alsnog met haar zoenen en ik zou er niet om janken -.-
Oud 08-02-2011, 16:38
Verwijderd
Nou en nu weer normaal doen!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 15:49
SannaSannaSanna
SannaSannaSanna is offline
Citaat:
even een vraag over wat jullie doen met het kwakje als jullie komen tijdens het seks en als jullie nog even goed waarschuwen dat hij eruit komt en wat jullie dan doen als je vriendin je pijpt (hierbij grootendeels de vraag als je nog moet waarschuwen en hoe)...
hoop vragen maar moet het echt weten :$
gewoon een condoom gebruiken, dan kan je gewoon klaarkomen en heeft je vriendin er geen last van, tadaaa.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 17:44
olha1
olha1 is offline
Citaat:
gewoon een condoom gebruiken, dan kan je gewoon klaarkomen en heeft je vriendin er geen last van, tadaaa.
hmmm... dat klinkt wel goed
Oud 21-02-2011, 02:42
arPos
arPos is offline
zij slikt

Citaat:
die likt ze ook.

gewoon lekker douchen, bovendien moet sex gewoon smerig zijn.

Regels voor berichten