Advertentie | |
|
![]() |
|
in de lessen heb ik al iets gevonden om niet te vervelen. boter kaas en eiren, galgje, quatro, en 4 op een rij en van iedere 1000 varianten. Of wat je ook wel bezig houd, een hele les alleen maar turven, kijken wie de meeste streepjes kan zetten. Je hebt daarna wel flink pijn aan je pols. Dat heb ik dus maar 1 keer gedaan had ik 3½ A4'tje. Maar mn pols was dood
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Over de laatste tip heb ik een betoog moeten houden voor Nederlands. En ik kwam er op uit adt je dan veel langer op school zit...
Anyway, die ho's zijn echt klote. Als ik Nederlandse boekopdrachten afraffel ben ik er nog twee avonden aan kwijt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, je kan ook gewoon opletten in de les, dan hoef je thuis minder te doen.. Als je de tijd dat je op school zit gebruikt voor je huiswerk (bij mijn oude school moest je na wat uitleg altijd gaan werken) dan heb je thuis echt veel minder te doen aan school.
Maar je kan natuurlijk ook door gaan met klieren, blijven zitten, door gaan met klieren, net over gaan, door gaan met klieren zakken, door gaan met klieren, nog een keer zakken en zo.... nergens terecht komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aah ik word gek van mezelf steffie | 9 | 13-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Psychologie |
Ik word gek van m'n ouders Hardcore | 3 | 15-03-2003 10:00 | |
Psychologie |
Ik word gek..... Verwijderd | 44 | 06-03-2003 15:56 | |
Psychologie |
Ik word gek... Iotje | 15 | 22-05-2002 08:38 | |
Liefde & Relatie |
ik word gek! ik wil niet zonder meer! noukkk | 11 | 27-03-2002 07:55 |