Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dus dat is de router en dus alle pc's een ip geven ![]() klaar ![]()
||
Citaat:
dus ook nog als gateway het ip van je router |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb een server die ik kan/ga gebruiken als gameserver. Maar ik ben bij mij 1ste post vergeten te zeggen dat ik ook een router heb. Maar als ik dadelijk op bijv. 8 computer internet heb, gaat chello dat wel zo leuk vinden? Niet dat we dadelijk van chello af worden gegooid.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie ook: http://www.tweakers.net/nieuws/25935/
|
okee, dat is dan al fijn
![]() Vul maar aan als ik nog wat mis, of als ik iets erbij heb gezet wat niet nodig is. Kast (cd's uit de drive) Monitor VGA-kabel Stroom Stroomkabel kast Stroomkabel monitor Stekkerblok Evt. extra verlengsnoer Input Muis/trackball Muismat Polssteun Evt joystick Toetsenbord Geluid koptelefoon; dit liever dan boxen, als je deze echt niet hebt: Boxen (incl benodigde kabels) (Geen subwoofers / gettoblasters) Evt audioverlengsnoer (kasten moeten op de grond) UTP-kabel (niet te kort!!!) Lege CD's (voor als je een brander hebt) Software Windows installatie cd of .cab files op harddisk Drivers voor video-, geluids-, en netwerkkaart. Installatie cd's van spellen en natuurlijk een routebeschrijving.
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 20:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar DHCP vind ik ook vanuit veiligheidsperspectieven niet gewenst. Als de DHCP server compromised is, kan een attacker met de leases rommelen en op die manier TCP/IP packets spoofen. En dan is het snel gedaan met je security.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
CS[steam] account password kwijt Maradinus | 10 | 06-03-2004 01:06 | |
Software & Hardware |
*ik wil een nieuwe computer....maar...* Janet | 87 | 19-02-2003 20:08 | |
Software & Hardware |