Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar voordat je uit je dak gaat... ik weet natuurlijk helemaal niet WAAROM jij een andere wilt. Dus los van het bovenstaande: jij hebt vrije keuze. Je hoeft niet aan te geven waarom je wilt switchen maar het is wel zo netjes om het wel te doen. Daar kan hij/zij ook van leren en de volgende weet wat hij/zij niet zou moeten doen. Zelf heb ik geen hoge pet op van het RIAGG maar dat komt door mijn persoonlijke ervaringen hiermee. Als je trouwens eens met me wilt PMmen is dat okay hoor. Misschien heb ik wel wat tips voor je.... ![]()
|
![]() |
Ikzelf ben ook gewisseld van psy, ik vond die vrouw heel erg irritant! Ze kent mijn persoonlijke grenzen, en m.b.v. 'strikvragen' gaat ze dieper graven.
Nou weet ik best dat dat is wat ze moeten doen, maar zij gaat echt in 1 keer heel erg diep, naar mijn mening geen goede therapeute. Ik ben gewisseld en ook deze vrouw (ik wil geen mannen) vind ik vervelend, omdat ze doorvraagt. Maar dat is nou de bedoeling, en je wilt er aan werken of je wilt het niet. Gesprekken met je psy zijn nou eenmaal heel erg zwaar, maar als je je er doorheen bijt, kom je er wel! Mocht je behoefte hebben aan iemand om mee te praten, mag je me altijd mailen. Mijn mailadres is kissssssss1987@hotmail.com Sterkte!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn vriend durft niet meer te slapen. Thebestofgirl96 | 18 | 08-11-2012 08:07 | |
Psychologie |
Wat vind je Van Zelfmoord? FreeYourMind | 144 | 15-09-2004 16:20 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Psychologie |
But I love him... Gothic | 27 | 16-06-2002 17:57 |