Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is er trouwens mis met ergens je inspiratie vandaan halen? Iedereen haalt het erger vandaan... @ PiNoW: Maar als hij spijt heeft dat laat hij dat toch zien d.m.v. gedrag? Tuurlijk kan iemand wat voelen, maar je gedrag toont liefde... Wantr met alleen gevoel weet men niet dat een ander van je houdt...
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 09:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou nhet zelf ook niet toelaten dat mijn vriend me zou slagen maar mijn beste vriendin laat dit toe al een hele tijd eigenlijk en eigenlijk kan ik best snappen waarom ze dit toelaat ze houdt er zoveel van en ze zegt zelf dat hij niet altijd zo is ... ze hoopt ergens dat hij gaat stoppen met haar te slagen maar ik weet niet of die vriend van haar dat gaat kunnen afleren ...
|
Verwijderd
|
ik denk dat liefde wel degelijk een gevoel is. Maar het veroorzaakt een bepaald gedrag.
vb: sommige mannen zijn ontiegelijk onzeker en jaloers. daarom slaan ze hun vriendin. Zodat ze te bang is om weg te gaan. vrouwen die zeggen dat ze "van hem houden" terwijl de blauwe plekken nog goed te zien zijn, zijn niet verliefd maar bang. Ze zijn bang voor wat hij zal doen als ze weggaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Verder ben ik het gewoon met jouw uitleg eens: je kunt wel zeggen 'ik hou van je' maar zonder daarop afgestemd handelen is dat natuurlijk een inhoudsloos zinnetje. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als liefde een gevoel is, waarom slaan sommige jongens hun vriendin? Die mensen claimen dat ze zoveel van hun vriendin houden. Maar de enige manier om liefde te laten zien is dmv gedrag...
|
Verdikke wat zijn mensen toch raar
![]() Ok ze haalt het misschien van ergens, Oprah ofzo in dit geval. Ik begrijp echt niet wat er mis mee is. Een persoon neemt de moed om dit te vermelden, en waarschijnlijk is het zo dat andere personen dit gewoon na praten. Ok nog geen ramp. Maar praat je na, praat dan na wat gegrond is. Ik zie geen enkele rede waarom ze dit niet zou kunnen plaatsen enkel omdat het bij Oprah was? ![]() ![]() Mensen lezen iets, zien iets, horen iets, en gaan daar dieper op in. Bv dmv het plaatsen van een topic? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn ex marjolein6707 | 19 | 26-01-2004 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
love and hate pantzermench | 2 | 19-06-2002 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
why can't I love him? wizzardezz | 0 | 29-05-2002 15:20 | |
Liefde & Relatie |
End of relation....but still kiss him Lievemuisbeestj | 7 | 11-05-2002 08:55 | |
Verhalen & Gedichten |
I love you... when we don't speak... Gothic | 4 | 14-02-2002 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Don't know how to express my feelings.../ Sorry for loving him... ~Black~Angel~ | 3 | 31-08-2001 12:41 |