Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja niet lullig bedoeld maar je bent 13.
Dan spreek je niet van een relatie. Je kan niet van iemand houden als je 13 bent. Je kan iemand leuk vinden voor een tijdje en je ex-vriendje vindt jou waarschijnlijk niet leuk meer. En die jongen wat deed hij dan ?Wat zei hij waardoor jullie "relatie" uitging ?
||
Citaat:
Ik wil niet zeggen dat het hier wel zo is maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat het onmogelijk is. En @topicstartster: tja, als jullie je relatie door gestook van buitenaf laten verzieken dan is er iets mis met de communicatie misschien. Als jullie daar nou eens over praten en het duidelijk is dat het niet uit is omdat het tussen jullie niet gaat dan komt het misschien nog goed. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ben ik het wel eens met Ironflower dat als die relatie uitgaat door het gestook van een ander dat ik mijn twijffels heb bij de kwaliteit ervan. Beslist nog eens over praten |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me sterk, want ik ken er geen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rare redenering hoor.... ![]() Eerlijk gezegd nee, ik ken ze niet, en ik heb ook niet gezegd dat dat zo zou moeten gaan, het ging mij meer om het idee dat een liefde pas echt is op het moment dat je 17 bent......... Laten we eerlijk zijn als de topic starter haar leeftijd niet kenbaar had gemaakt, zou deze hele discussie er niet geweest zijn |
![]() |
|||
Citaat:
Die opmerking zat er niet aan te komen hoor ![]() Citaat:
En als een relatie tussen mensen van 13 lang standhoud, vind ik dat erg knap maar tevens niet erg verstandig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en over dat laatste kun je discussieren, maar of houden van.. op 13 jarige leeftijd onmogelijk is, dat krijg je mij niet wijs gemaakt |
![]() |
||
Citaat:
![]() True, maar dat beweer ik ook niet dat het onmogelijk is. Wel lezen he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: nu weten we nog niet hoe die relatie van dat meisje was met haar vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja ik blijf bij mijn standpunt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 13 jarigen geestelijk aan toe zijn om van iemand te kunnen houden. Uitzonderingen bestaan uiteraard maar tussen de TS en haar vriend was het geen liefde als het uit is gegaan omdat een jongen zat te stoken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk kunnen ze wel denken van ooh ik hou van hem maar wat ze waarschijnlijk voelen is gewoon verliefdheid, iemand erg leuk vinden maar meer dan dat is bijna onmogelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex wil me terug little_dawn | 11 | 19-08-2002 12:16 |