Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hum tja ik denk het eigenlijk wel
nou ja misschien ook wel niet, ik zou een ander leven willen en zou zeker willen dat mijn karakter anders is: minder nadenken, minder gevoelig, gewoon beter weten hoe ik met alles en iedereen om moet gaan, ik zou veel sterkter willen zijn en dan natuurlijk psychisch... ik ben zo jalours op mensen die alles hebben, maar ja hun hebben het ook niet zomaar maar ja ik wil zoveel maar ik weet ook dat het niet mogelijk is ik moet gewoon leren tevreden te zijn met wat ik heb (en in sommige opzichten ben ik dat ook wel) en tja mijn uiterlijk ben er ook niet echt tevreden mee maar ik denk altijd bij mezelf het kan altijd nog erger en het is zeker niet alles
|
een ideaal beeld uiterlijk heb ik niet echt, ik vind het wel raar, want in mijn hoofd ben ik zeg maar gewoon ik, en dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik weer; who's that?!
![]() een ideaalbeeld innerlijk, hmmmm, kzou willen dat ik me dingen minder aantrok, me niet zo bezorgd maakte, idd, minder nadenken over van alles en nog wat en ik zou willen dat ik minder twijfelde over echt alles... |
![]() |
||
Citaat:
Uiterlijk zal ik wat slanker willen zijn en heel veel geld willen hebben om veel mooie kleding te kopen... Niet dat ik er nu vet aso bij loop ofzo..Ik heb wel leuke kleding maar wil meer ![]() Ook zou ik beter willen zijn in het beoefenen van mn sport... Uiterlijk is misschien wel haalbaar... Wat mn sport betreft niet... Leuke vraag btw! Ik zou niet iemand anders willen zijn dan de persoon die ik nu ben...Zoals ik al zei...Ik ben blij met m'n innerlijk ![]() ![]()
|
![]() |
Als ik een meisje voor ogen heb waar ik echt van droom en waar ik echt geweldige gevoelens voor heb. Wil ik graag weten waar zij haar gevoel in kan leggen en wat haar humor is. Humor is belangrijk voor me. Muziek en Sport om me in uit te leven en mijn gevoel in te leggen. Ik wil dat best wel eens delen met zo'n mooi meisje. Maar ik ben nog bezig te bedenken hoe ik haar nog vriendelijker kan benaderen. Zo ben ik aan het bedenken hoe ik ideaal voor de dag kan komen en tegelijk mezelf zijn...
|
![]() |
|
Uiterlijk:
- Dun. Niet meer te dun, niet meer te dik. 'Gewoon' ertussen in.. - Een mooie huid; geen littekens, eczeem, etc etc. - Het haar wat ik vroeger had; dik, lang en pikzwart. - Minder mega-wallen - Mooiere en grotere voeten, - Kleinere handen, een ander gezicht. En het zou fijn zijn als ik zo'n 7 cm langer was. ![]() Innerlijk: - opener naar anderen toe (irl) - minder snel paniekerig - minder agressief - socialer - slimmer - leuker in de omgang - minder negatief.. Een hoop dingen hiervan kan ik waarmaken.. Punt is gewoon dat er altijd wel iets niet goed is. ![]()
||
Citaat:
Voor mezelf...een echt ideaalbeeld heb ik denk ik niet...tuurlijk zijn er wel dingen die in veranderd zou willen hebben, maar 'k denk niet dat het dan ideaal is, dus het is geen ideaalbeeld. Qua uiterlijk zou ik graag iets slanker zijn, iig wat minder dikke bovenbenen ed...ik zou mooi haar met slag willen hebben ipv dit steile strogebeuren...verder zou ik een egale huid willen hebben...en ook wel iets langer (5 cm oid) willen zijn. Voor m'n uiterlijk is het niet haalbaar, denk ik. Qua innerlijk...iets 'zorgelozer', iets stabieler (minder wisselende gevoelens ed), iets opener naar anderen ed, iets minder pessimistisch, iets minder me alles aantrekken, iets meer voor mezelf kiezen ed, iets beter uit m'n woorden kunnen komen, vriendschappen aan kunnen gaan en in stand kunnen houden...en iets meer zelfvertrouwen hebben...en zo kan ik nog tig dingen bedenken. Ik zou denk ik niet (meer) iemand anders willen zijn...soms misschien wel, maar over het algemeen denk ik niet (meer)...ik heb een vriend, hij houdt van mij om mij en als ik iemand anders zou zijn dan zou hij misschien niet meer van me houden...als je het nog snapt...
|
uiterlijk:
- slanker - mooier haar - mn ogen - mooiere huid ![]() nog wel meer hoor, maar dan wordt het zo'n waslijst innerlijk: - opener - eerlijker ![]() - vrolijker - liever - toegeeflijker - minder moe (isz eigenlijk lichamelijk, mja, weer geen UITERLIJK, toch?!!) - niet alles zo aantrekken en nog veel en veeeeeeeeeeeeeeeel meer
||
Citaat:
![]() nah ik vind mezelf wel goed genoeg, het is de wereld die zich maar moet aanpassen aan mij ![]() |
![]() |
|
uiterlijk:
wat slanker (maar opzich ben ik wel tevrede met hoe ik er nu uitzie enzo) en gewoon wat knapper innerlijk: ik heb soms het idee dat ik gewoon niet echt aardig ben ofzo en dat anderen mij dan niet altijd serieus nemen., maar opzich denk ik dat ik wel een goed karakter heb enzo) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben heel blij met wie ik ben en zou dit ook niet willen veranderen.. Natuurlijk zijn er dingetjes waar ik minder tevreden mee ben, maar die probeer ik gewoon te accepteren als onderdeel van mijzelf.. niemand is perfect, en perfect is ook maar saai.
Ik zou niet zeggen dat ik mn ideale ik ben maar ik heb niet een bepaald beeld waar ik aan probeer te voldoen, ik denk dat ik dan te hoge eisen stel aan mezelf.. Ik zal nooit precies zijn wie ik zou willen zijn (bijvoorbeeld wat spontaner etc.) maar hier heb ik ook niet écht last van. Ik ben gewoon wie ik ben en mensen, inclusief mijzelf, doen het er maar mee.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou graag 5-10 cm kleiner willen zijn..
5 tot 10 kilo dikker willen zijn.. Grotere borsten willen hebben.. Een mooiere huid.. Kleinere voeten.. Kleinere handen.. Een mooie kont.. Mooie stevige benen.. Rechte tanden.. Minder wallen onder m'n ogen.. En verder qua innerlijk: Meer zelfvertrouwen hebben.. Minder verlegen zijn.. Beter voor mezelf op kunnen komen.. Spontaner zijn.. Van mezelf houden.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik probeer er ten eerste altijd supergoed gekleed bij te lopen en daar besteed ik behoorlijk veel aandacht aan.
verder probeer ik alijd eerlijk te zijn tegen mensen, en gelijk zeggen waar het op staat. ik ga lang niet met iedereen goed om. vaak komt het er nog wel eens op neer dat ik alleen luister naar mensen die echt dichtbij me staan en daar zou ik misschien iets aan moeten veranderen, maar ja, misschien ook niet. tegen die mensen die dicht bij me staan ben ik wel altijd supereerlijk en ik kan heel goed luisteren en probeer ze altijd te helpen of adviezen te geven en dergelijke, maar mensen waar ik minder mee heb moeten daar niet op rekenen. ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen dit slecht vinden van me, maar ik vind dit een van m'n betere kanten. ik kan moeilijk uitleggen waarom. IK vind het ook gewoon schijnheilig hoe sommige mensen met elkaar omgaan, en ik wil mezelf daar niet op betrappen. ik bedoel iemand die ik niet mag daar ga ik gewoon niet mee om, klaar. ik heb wel een ideaalbeeld, wat moeilijk uit te leggen is, maar ik vind dat ik mezelf er super naar gedraag |
![]() |
|
![]() |
ik wil alles behalve mezelf zijn.
altijd al zo geweest eigenlijk.. maar nu.. ik wil mn oude haar terug, ik wil weer lang haar, want ik word er gek van dat ik nu niet het goeie haar heb om me een beetje achter te verschuilen. en ik wil een kleinere neus.. en ik wil rechte tanden enzo, ik haat beugels en ik vind mezelf ziekelijk mager, maar ik kom niet aan, wat en hoeveel ik ook eet. en kwa innerlijk.. nouja, ik weet het niet meer eigenlijk wat ik wil en wat niet. ik wil iig wel wat vaker mn mond dichthouden als ik nix zinnigs te zeggen heb. |
![]() |
|
![]() |
Uiterlijk: (qua lichaam ben ik liever iemand anders)
- Slanker - en heel graag wat langer. (vooral mn benen) - kleinere borsten - slankere vingers - kuiltjes in je wangen bij t lachen Innerlijk: - minder negatief - positiever zelfbeeld - meer van mezelf houden Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 19:02. |
![]() |
|
Soms zou ik wel iemand anders willen zijn. Maar meestal blijf ik toch liever gewoon Anne. Ben daarin best wel veranderd, ten opzichte van nog geen jaar geleden. Maar wel positief dus.
Hoewel ik af en toe wel van die perioden heb... dan wil ik korter zijn. Mijn figuur hoeft dan niet te veranderen, maar dan heb ik het gevoel dat het meer met elkaar overeenkomt (lengte en breedte), ik voel me dan alsof al het vet op de verkeerde plaatsen zit (vooral op mijn buik)... Maar dat komt niet zo heel vaak meer voor.
|
Verwijderd
|
Uiterlijk:
- breder, zwaarder, gespierder - minder bleek - minder wallen onder mijn ogen ![]() - minder stroef haar dat niet grijs wordt :/ Innerlijk: - veel meer zelfdiscipline - verantwoordelijker - meer inlevingsvermogen in anderen - rustiger / minder druk maken over van alles Of het haalbaar is? Misschien. Ik werk eraan iig ![]() |
![]() |
|
Ik quote mezelf uit een ander topic:
Ik zal proberen om de eigenschappen van mijn ideale mentaliteit te beschrijven, dat zal onduidelijkheden voorkomen. Persoon L houd van alles wat hij tegenkomt. Beschrijving van positieve emoties en geestesgesteldheid Hierdoor kan hij zich 1.Aarden, zich overal op zijn gemak voelen, hierdoor zal hij geen lichamelijke energie verliezen en een surplus ervan hebben hebben. 2.Overal Plezier uit halen net zoals pasgeboren kinderen plezier halen uit alles wat ze zien en doen. Deze staat van geest staat bekend als flow. L kan doordat hij van alles houd, alles wat hij wil plezierig maken. Het saaiste werk zal voor hem iets te bieden hebben wanneer hij verplicht word dat werk te doen. Hij zal zelfs in een donkere cel in een of andere ver land ervoor kunnen zorgen dat verveling hem niet te pakken krijgt, door bv. de afmetingen van de cel te gaan inschatten. Genot leid ook tot een beter leervermogen. Je bent geneigd sneeler een wiskundesom te snappen als je die plezierig vind dan wanneer je je er dood aan ergert. 3.Zijn Ego tot bijna nul reduceren, hij beseft dat het niet de etiketten zijn die hem maken zoals hij is. etiketten zoals acteur,wetenschapper, huisman e.d. Hij is gewoon zichzelf. L beseft dat hij of zij niet beter of slechter is dan anderen, zijn kracht is groot genoeg om niet afhankelijk te zijn van reaffirmatie van anderen in zijn ego. Dit is dus niet de stoere jongen op school. Hierdoor heeft hij meer macht over zichzelf dan zogenaamd stoere onafhankelijke kinderen die ik zoveel zie op scholen. Terwijl die stoere lui ego-junkies zijn, die intens gekwetst voelen als hun ego beschadigt word, is L altijd tevreden en heeft geen anderen nodig voor zijn macht, en wegens gebrek aan ego zal hij niet zo snel gekwetst kunnen worden. 4.Gelukkig voelen. Liefde is geluk. Je kunt iig geen liefde voelen voor iets zonder gelukkig te worden door de aanwezigheid van dat iets. 5.Zichzelf inleven in anderen, en zo mededogen ontwikkelen als hij iemand ziet lijden. en als hij die persoon kan helpen doet hij dat, daar word iedereen beter van. Als zijn hulp niet gewenst is dan zal hij er verder geen aandacht aan besteden en verder gaan met wat hij ook aan het doen was. 6.Ook kan hij door zijn grote begrip snel zich aanpassen aan anderen, en op die manier bijvoorbeeld een bemiddelaar zijn tijdens ruzies tussen collega's. Zijn EQ is hoog, maar dat komt omdat veel eigenschappen die ik hier beschrijf eendeel zijn van wat psychologen het EQ noemen. 7.Hij heeft een rustige geest en zal zich makkelijk kunnen focussen op taken die hij moet of wil doen, juist omdat hij overal plezier aan beleeft (punt 2) en vanwege punt 8. Hij kan hierdoor tegelijkertijd gelukkig en plezierig voelen en rationeel nadenken. 8.Hij zal mede door zijn inleving mensen kunnen begrijpen en dus vergeven, zodat zijn geest niet afgeleid word door zinloze haat- of wraakgedachtes aan wie hem pijn heeft gedaan. Beschrijving van Vermeden Negatieve Emoties,Behoeften en Gehechtheden 1.Angst,Heimwee. Hechting aan een thuis. 2.Verveling en Depressie, frustratie en Irritatie, tegendelen van genot. Genotzucht is de vermeden gehechtheid. 3.Teleurstelling en Vernedering zullen vermeden worden omdat hij zichzelf niet identificeert met datgene waarmee anderen hem proberen te vernederen, zoals zijn kleding. Vermeden Gehechtheid:Ego-boosts, aandachtsgeilheid. 4.Verdriet word vermeden want dat is het tegendeel van geluk. 5.Wederom frustratie. Mensen hebben een neiging om geirriteerd te raken door anderen als ze zitten te huilen. Hoevaak zie ik niet een moeder die zich ergert aan het huilen van haar kind? Jaloezzie zal ook vermeden worden door een groot inlevingsvermogen. 6.Agressie. Niet bij zichzelf, maar bij anderen. 7.Stress, Een disharmonische geest in het algemeen, met alle negatieve dingen die eruit komen vandien. 8.Nutteloze Haat, Agressie, en wraakgevoelens, en de bevrediging van die gevoelens. In feite wil ik al die eigenschappen hebben die anderen hier ook willen hebben. ziezo, lang bericht, maar ik denk dat dat wel genoeg duidelijk maakt wat ik als de ideale mentaliteit beschouw. Volgens mij zijn al deze eigenschappen gevolgen van Liefde zoals ik die bedoel, en tegelijkertijd zijn deze eigenschappen ook een voedingsbodem waar een liefdevol mens uit zal komen. uiterlijk:weg met alle moedervlekken en pigmentvlekken. verder gewoon gezond lijf. |
![]() |
|
Uiterlijk
- Normaal haar dat niet snel groeidt - Breder en zwaarder - Dikkere armen - meer spieren (6 pack) - Andere huidskleur (blank) - Andere Ogen - Dikkere handen - Andere Stem - 10 cm korter Innerlijk - Spontaan - Socialer - Meer zelfvertrouwen - van mijzelf houden - eerlijk durven te zijn kortom, eigenlijk alles. Ik zal nooit gelukkig zijn al voldoe ik hier niet aan, en het erge is dat ze niet haalbaar zijn ![]() Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 11:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan een aantal dingen kun je overigens wel zelf werken, zoals het gespierder worden.. Misschien geeft het je een goed gevoel als je daar in ieder geval mee bezig bent.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou willen zijn:
Uiterlijk: - Dunner - Mooi - Bijzondere uitstraling - Perfect ![]() Innerlijk: - Zelfverzekerd - Extravert - Alles durven - Spontaan Dit is zowieso nooit haalbaar. Ik zou wel iemand anders willen zijn, een ideaalbeeld. Toch heb ik het gevoel, dat als je eenmaal dat ideaalbeeld zou zijn, je dan nog niet tevreden bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan niet zeggen wat ik precies aan mezelf zou willen veranderen, wel weet ik dat er nog heel veel zou mogen veranderen
![]() Ik heb eigenlijk wel een paar voorbeelden, van mensen die ik graag mag en die vanalles zijn en bereikt hebben, wat ik ook ooit wil zijn of bereiken... Mag dat ook?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Proberen doe ik het. Maar blijf toch een man die steeds maar 1 helft van zijn hersenen gebruikt *zoekt met Google naar een service pack voor het mannelijk brein* ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
uiterlijk:
ietsje langer (mja dat komt nog wel) haar tot over m'n gat (komt ook nog wel) beugel weg (komt ook nog wel) geen enkele puist (zorg ik al voor...) iets kleinere neus (damn...) meer donkere ogen ( ![]() innerlijk: -meer zelfvertrouwen -sympathieker overkomen -heeeeel getallenteerd zijn -grotere overtuigingskracht |
![]() |
|
![]() |
mja aan mijn uiterlijk.. ik zou graag iets slanker zijn en iets grotere borsten hebben (ietsje maar
![]() en graag wat minder wallen hebben, maargoed dan moety ik maar eens op tijd gaan slapen. innerlijk... ik wilde dat ik niet altijd maar de schuld bij mezelf zou leggen, dat ik ook gewoon dingen kon accepteren zoals ze zijn.. vooral als het me tegenzit. ik wilde dat ik niet zo piekerde over alles dat ik wat meer zelfvertrouwen had dat ik wat extraverter was, dat ik mensen gewoon kon vertellen wat er in me omgaat, zonder me ervoor te schamen of altijd maar te denken dat ik anderen ermee lastig val tsja ga zo maar door... of achj zo ben ik nou eenmaal en dat zal toch wel nooit helemaal veranderen
||
Citaat:
|
Uiterlijk: heel erg tevreden. Tuurlijk, ik heb ook minder mooie kanten maar ik vind het prima.
Innerlijk: een beetje rustiger en soms wat minder heftig en brutaal zou fijn zijn, maar ik kan mezelf niet zonder die eigenschappen voorstellen. ![]() Aan ideaalbeelden doe ik niet. Pertinent ongezond.
|
ik denk dat ik met meer zelfvertrouwen en -respect al heel erg geholpen zou zijn... dan zijn al die punten die ik nú zou willen veranderen misschien minder belangrijk of makkelijker op te lossen...
(Dus God, mocht U ook een internetverbinding hebben en dit lezen, I need a little help here ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() met andere woorden; wees je eigen god, en ga er zelf voor knokken!!! -xxx- Wendy
||
Citaat:
Het hoe zoek ik zoveel mogelijk punten om depressief over mezelf te zijn topic. of naja Het welke punten zou ik allemaal kunnen verbeteren om een nog beter en completer mens te worden. Met het laatste heb ik geen probleem. Als dit op het eerste gaat lijken, naja... Lijkt me dan net zoiets goeds als een snijden topic.
||
Citaat:
![]() dus mocht ie toch stiekum bestaan dan kan een beetje hulp toch echt geen kwaad ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uit hoofd zetten/ideaalbeeld flanke | 16 | 24-09-2007 21:34 | |
Liefde & Relatie |
waarom in godsnaam samenwonen? Rosiehessie | 45 | 12-06-2003 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
dieten & eetstoornissen etcetce.... schuld vd media???? me-myself&anne | 49 | 06-08-2002 13:52 | |
Psychologie |
Geconfronteerd worden met wie je bent, of denkt te zijn? Verwijderd | 4 | 04-06-2002 21:44 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 | |
Lifestyle |
slecht, die ideale-vrouwen-figuren *Soull* | 69 | 15-05-2002 19:03 |