Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het ook wel es geprobeerd, het was net één enorme grote kleffe deegbal met heel erg in de verte een vleugje paprika. Hmmm... ga toch maar weer terug naar Cup a Soup....
|
Je moet die zakjes natuurlijk wel eerst vijf minuten het water er in laten trekken, anders heb je soep. Als je het vijf minuten laat staan is het goed te eten hoor, hangt ook af van de smaak, ik vind kaas bacon het lekkerst en ik heb ook al sweet sour en tandoori gegeten maar die vielen tegen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet er niet teveel water bij doen, want dan heb je geen saus maar soep. Ook moet je ze zeker 5 minuten laten staan en ondertussen een aantal keer roeren. Dan wordt de pasta zacht (anders zitten er allemaal van die hardere stukjes tussen). Ik vind ze overigens heel lekker....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het zijn hele dikke slierten (beetje de vorm van een platte veter zeg maar) en het smaakt best wel hard en niet echt lekker. Noodles zijn ![]()
||
Citaat:
trek reclame is dat wijf die in gebarentaal die paardenrace moet vertellen.. (ik kijk te veel tv...) ik heb iets van tomaat nog wat gegeten ofzo.. was heeeeeeeeeeeeeeel rare substantie... niet echt smakelijk.. wilde eigenlijk kaas bacon maar die hadden ze niet bij mn AH... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ZE WAREN NOG HARD!! en t zag dr uit (en rook ook) naar KOTS! voor mij niet meer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mwah. Ik vond het best te eten. Het is nogal zoals de meeste noodel-stuff. Niet echt om over naar huis te schrijven, maar niet bar-slecht.
(Behalve dat Spagettheria spul van Knorr. OK, dat zijn geen noodles, maar wel héél erg lekker.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verkrampen kaak--> kokhalfreflex Tonsillitis | 8 | 24-09-2007 15:40 |