Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken mezelf er wel in, praat over van alles en nog wat, behalve over wat me echt bezighoud. En heb ook vaak het gevoel dat ik me anders voordoe dan ik werkelijk ben.
Maar sinds kort heb ik een vriend en ik mekr dat ik bij hem er eigenlijk niet onderuit kan komen om te praten over dingen die ik echt denk.. Het lukt nog niet heel erg maar wel steeds beter..
|
Herken het wel een beetje, maar durf/kan niet zeggen
dat het echt 2 personen zijn, eerder wat tegen- overgestelde karaktereigenschappen oid.. Als iemand aan de mensen om me heen zou vragen hoe ze over me denken, krijg je waarschijnlijk dingen als 'arrogant, koel, sarcastisch, slim, hyper' te horen. Terwijl die dingen niet bij m'n 'ik' passen. ![]() Maar goed, misschien is het arrogante ed bij mij meer een soort van bescherming, om te zorgne dat mensen me niet kunnen kwetsen. Zelfs bij vrienden is het moeilijk om niet heel afstandelijk te doen, terwijl ik eigenlijk gewoon normaal wil doen. ![]() Nouja, beetje onnuttige post misschien, weet niet of je dit bedoelt..
|
![]() |
ik heb het ook
ik gedraag me ook heel anders dan hoe ik me eigen voel en ik haat meestal ook hoe ik doe, zou heel graag heel anders zijn, voor mijn gevoel leef ik ook in 2 werelden met 2 persoonlijkheden (heb ze niet echt maar voel het wel) ik ben ook heel erg in mijn shulp gekropen terwijl ik meestal eigenlijk heel druk doe ik doe het vooral om te voorkomen dat mensen zorgen om me gaan maken tis niet juist hoe ik me gedraag en werk eraan want fijn is het zeker niet sterkte
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wees jezelf, Onthou ook dat je altijd blijft leren en zoeken naar jezelf, is niet iets wat je opeens "vind" gebeurt iig niet vaak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
tegenstrijdige gevoelens.... shy girl | 10 | 24-01-2005 16:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
definities lovetear | 14 | 14-10-2003 10:41 | |
Lifestyle |
Tegenstrijdigheid? peaceflower | 38 | 21-05-2003 18:52 | |
Liefde & Relatie |
verscheurd door tegenstrijdigheden anyanka | 2 | 06-08-2002 16:37 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |