Advertentie | |
|
![]() |
|
Super spel!
ik wacht met volle smart op B&W 2! het enige dat ik vind is dat het toch best wel lastig is om echt evil of echt goed te worden is... zijn wel meer dingen die mij irriteren! maar in het begin zit je zeker gekluisterd aan je pc om je beest op te voeden ![]() CIAO
|
als t je verveelt, probeer m dan special d ingen ana te leren, mijn tijger kon uiteidnelij kvuurballen gooien, zichzelf blussen of graanvelden water geven en de graain-groei spreuk gebruiken, vmaar t vuur aanleren is erg moeilijk en vang de vuurbal op en gooi m dan weer dat scheelt vuurballen. t is echt zo kewl asl je creature je gaat helpen door bijv bomen naar de bouwfabriek (zo noem ik m ff ) te gooien om me te helpen... die AI heel knap gedaan
||
Citaat:
![]()
|
whahaha.. moet ik ook maar eens proberen dan..
ik leer mijn beest altijd te schijten bij de bomen.. als hij dan moet schijten rent hij naar een boom toe ![]() echt vet grappig om te zien! ik krijg hem alleen niet aangeleerd dat hij mensen moet opeten! dat zou pas evil zijn ![]() CIAO
||
Citaat:
"je kan me lekker toch niet pakken" Helaas dat het spel na level 5 onspeelbaar werd door die !()&#()^Q#(_&$%_@#$& dorpelingen!!!
|
Ik had meer dan een jaar uitgekeken naar dit spel, maar het viel me erg tegen om eerlijk te zijn. Het enige echt leuke onderdeel was eigenlijk je dier opvoeden en dingen leren enzo. Qua opzet had ik meer zoiets als Settlers verwacht. De eerste levels waren nog wel te doen maar daarna werd het spel saai omdat je de hele tijd hetzelfde moet doen. Ook is het verrot dat het spel heel snel naar de evil kant uit slaat. Maar de Creatures zijn wel echt goed uitgewerkt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah idd het echt leuke van het spel is het leren van je beest en hem opvoeden.. de rest vind ik eigenlijk ook maar klote..
maar ze zeggen dat alles beter wordt in deel 2 dus naja ik zie wel.. en idd die nederlandse versie zuigt! ben blij met mijn engelse versie! ![]() deel 2 wordt ook meer gebaseerd op oorlog enzo.. weet iemand iets meer van deel twee af? CIAO
|
Verwijderd
|
Ik vond de graphics uiteindelijk nogal blokkerig. EN het hele spel zat vol met bugs. Volgens mij was het de laatste level die telkens op tilt sloeg. Bepaalde dingen werkten gewoon niet in het hele spel en de laatste level was echt gaar, kon telkens opnieuw opstarten. Weet niet meer precies hoe het zat, maar je moest een vloek afwenden dacht ik (lang geleden alweer) en als ik die vloek had afgewend, hielp dat nix. Heel vaag allemaal...
Wel had ik een goeie manier ontdekt om veel meer graan en hout uit wonderen te halen ![]() Om je creature mensen te laten eten, moet je een mens van de grond plukken, het aan hem geven en hem over zijn buik aaien. Als hij hem dan opeet, belonen. Wonderen aanleren: die wonderbellen gebruiken als hij aan de lijn zit en je ze ziet gebruiken. En veel wonderbellen krijg je door in de gaten te houden waar vuurvliegjes zich verstoppen als het licht wordt. Die stenen optillen et voila... |
![]() |
|
Ik was een keer een maand bezig geweest helemaal de good-guy uit te hangen. Toen had ik er een keer genoeg van, dus ik backupte de savegame en moordde ff iedereen op de kaart uit, enz. Dus ik denk: "Goed, dat luchtte op! Nu weer verder spelen!"
NEE DUS!!! ![]() ![]() Toen ik het oude savegame laadde had ik nog steeds een pikzwarte tempel. Al m'n harde werk naar z'n grootje. Sindsdien heb ik een behoorlijke hekel aan 't spel. Ik kijk wel uit naar het tweede deel, dat wel ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 08:12. |
![]() |
|
![]() |
Steen in de fik?! Nooit gedaan..
Mensen die B&W afkraken hebben het spel meestal nog nooit gespeeld, ik vond hem erg goed, maar ben gestopt nadat die ene kerel mijn wereld kapotmaakte na ik hem mercy heb getoont ofzo, vaag.. Maar ik had niet echt saves en moest toen helemaal opnieuw beginnen potverdikkie Stemmen zijn koel, als ik het me goed herinner met die Belgische accenten ![]() Maar goed, Creatures Isle heb ik hier ook, maar nooit gespeeld Graphics blokkerig?! Totaal niet, je kon de resolutie toch omhoog halen?
|
Verwijderd
|
b&w was als spel niet echt fantastisch (hoewel een low-lag multiplayer potje met bekenden erg leuk kan zijn)
van b&w 2 verwacht ik iig meer als alleen dat 2tje ![]() ik miste in b&w gewoon de brute vernietigingskracht. "megaknal extreem" (lol @ nederlandse vertaling) kon nog wel, maar de rest was niet echt indrukwekkend. 1 van de leukste dingen was echter een hele zooi kleine steentjes aanmaken, die flink in de fik zetten en gooien maar (naar je tegenstander) die heeft dan letterlijk "zijn handen vol" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik liet mijn wezen altijd zijn eigen drollen gooien/voetballen/opeten, mensen onder te schijten, mensen op te eten/ermee te gooien/wegschoppen...Hilarisch! Helaas zat het spel vol bugs en waren de graphics niet echt fantastisch. Bovendien werd het hauw eentonig en was het overzicht te moeilijk te bewaren.
Dus, superleuk spelconcept,slechte uitwerking. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hem net weer uit de kast gehaald.
Mijn wezen opvoeden is hartstikke lastig. Save je hem na het loaden is hij alle wonders weer vergeten!!! Oh ja, Als je hem een Mega-Blast leert in Skirmish (Schermutseling ![]() onthoudt hij hem in de Singleplayer (Story Mode), Je Wezen dus! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 13:04. |
![]() |
||
Citaat:
CIAO
||
Citaat:
En laat em tijdens de gevechten die spells uitvoeren... -> vechtmachine Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
iemand nog meer goede tips hoe je je beest pure evil kan maken? ![]() ![]() ![]() ennuh voor de liefhebbers van B&W2 hier kan je voten op een beest die je graag zou willen zien in deel twee! ![]() vote for your creature, but you can vote only once! so be careful CIAO
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
vraagje [black & white 1] Verwijderd | 16 | 19-06-2006 08:00 | |
Verhalen & Gedichten |