![]() |
|
![]() |
ik heb laatst ook zoiets gelezen.. Zoiets dan hoor!
een vrouw die had in haar slaap sex met zichzelf.. ze ontdekte dit toen haar vriend bleef slapen, hij werd erg kwaad omdat ze het zo stiekum deed en het bleef ontkennen. ze deed dit dus onbewust en kon zich er ook niks van herinneren. ze heeft zich zelf dan ook op film moeten zetten om te kijken of haar vriend echt gelijk had. en jah.. ook haar vriendinne gaven het toe, toen ze ernaar vroeg. naja k weet nie waarom ik het er neer zet, maar ik vond het heel interesant toen ik het las. dus vandaar groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een vrouw kan makkelijk in haar slaap haar pelvis tegen de matras aanwrijven, wat sexuele stimiatie als gevolg kan hebben. lmd toch?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De enige droom waarin ik klaarkwam was een droom waarin ik bij mijn oma thuis stiekem seks had met een enorme neger die een ketchup-fetish had en mij daarmee wilde ondersmeren alvorens er wat gedaan werd
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 15:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: @Paranoide: is dat nou waar jij van klaarkomt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt... lijkt me best wel rot als je dan wakker wordt, en dan....bleh ![]() Wel grappig dat je er dan niets voor hoeft te doen enzo ![]() |
![]() |
|
Ik heb dat zo'n 4 keer per jaar ofzo.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben dan wel man, maar waarom zouden vrouwen dat niet hebben? Ik heb het ook wel eens... zelfs als ik naast mn vriendin lig te pitten, wordt je opeens wakker op je hoogtepunt. Niet echt een probleem ofzo: puntje van je pik dichtknijpne, lekker spuiten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik droomde een keer dat ik door een super grote neger samen met een ander meisje uit een of ander publiek werd gekozen, hij heette Peter... En ja, we gingen naar zijn enorme huis en hadden enorme seks overal... oeh man, dat was een geile droom ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Heel normaal volgens mij. Gewoon net als bij jongens die een natte droom hebben. Het is alleen zo dat sommige mensen wel klaarkomen in hun slaap en andere dat juist nooit meemaken.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bijna iedereen heeft wel eens een natte droom, volgens mij is dat meer lichamelijk.
||
Citaat:
*sluit zich aan bij Juvenile {behalve dak ut nog nie gehad heb}*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wanneer heb jij voor het laatst... Thee Muts | 135 | 17-11-2006 21:26 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen in bed? BPF | 87 | 15-05-2005 19:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
In je slaap klaarkomen? Starfish | 28 | 16-12-2002 15:42 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen door concentratie Evito | 17 | 26-11-2002 19:06 | |
Seksualiteit |
Jongen klaar gekomen => Stoppen met de seks? Dr_Love | 12 | 02-04-2002 12:16 |