Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet eens of hij zelfs kans heeft! |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb er wel eens last van gehad... heb toen de concurrente eens goed op haar plaats gezet ![]() Kijk *ja even hier hoor* als die concurrente geen bedreiging vormt, mij oké, is ergens toch wel leuk als je weet dat je lief in de smaak valt, niet? Maar als ze begint te stoken in je relatie of achterbakse spelletjes speelt dan mollen we ze ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Andre Hazes heeft hier ook een liedje over, maar dan loopt het beter af:
Andre Hazes - Mijn concurrent Als jij me had gezegd Dat je komen zou m'n schat Dat had ik zonder meer M'n huis aan kant gehad Ik loop even naar de kroeg En koop daar 'n flesje wijn Dat jij nog aan me denkt Dat vind ik erg fijn Zeg 't maar, wat brengt jou hierheen Er zit je iets dwars, draai er niet omheen Ja ik weet, dat je vriend jou bedriegt Als hij weer laat moet werken, weet ik dat hij liegt Het is toch geen probleem Als je blijven wilt bij mij Ik slaap wel op de grond Hier aan je zij Zo vaak lag ik te dromen Dat dit eens gebeuren zou Ach schat, wat ben ik blij dat jij hier bent Ik was toch zo jaloers op jouw vent Dat ik het nu toch winnen ga van hem mijn concurrent Leg je arm om me heen Zeg dat je 't fijn vindt hier bij mij En huil maar lekker uit Dan voel je je weer vrij Toe sluit nu maar je ogen Te lang was jij bij hem Beloof me dat je altijd bij me blijft Hij jou niet met z'n leugens weer verdrijft Ja eindelijk heb ik hem dan verslagen mijn concurrent |
![]() |
|
Concurrentie is nou juist goed! Je gaat meer durven... Niet? Je wilt en zal met die persoon iets krijgen en doordat er iemand anders ook achter zit ga je veel opener stellen tegen de persoon waar je iets mee wilt.. Je zou sneller zeggen "ik hou van je" omdat je weet dat anders die andere voor is.. (Niet dat ikzelf problemen heb met het woord zeggen "ik hou van je" maar toch... Voor sommige is dit een grote probleem en kan die concurrentie je een zetje in de rug geven. Ook probeer je dan nog beter voor te doen dan je concurrent/e en zal je er alles aan doen om in beeld te komen van de persoon waar je die grandiose kriebels van krijgt!
![]() En als de concurrent/e toch je liefde inpikt er zijn nog zoveel andere die zijn/haar plaats kunnen vervangen! Wees gerust ![]() M.v.Liefdesgroeten DaLoverBoy
Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 13:49. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben te verlegen! En heb mijn concurent al heel wat zetjes in zijn rug gegeven! Door mezelf ff lekker hebben afgekraakt! Dat was verkeerd maar zodra ik zag dat ik een concurent had merkte ik gelijk dat ik niet meer intressant was! Ik had al het idee dat ik dat niet was maar ik was zo verliefd en dan denkt je meestal wat je wilt denken! |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb het wel meegemaakt! En dat is echt verschikkelijk! Dan ziet ze jou als vriend terwijl ze met die andere jongen ervan doorloopt die ze amper kent! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mannen nemen meer initiatief als ze concurrentie hebben. Trinity | 35 | 08-03-2005 19:29 | |
Vrije tijd |
Stel je zou...... number9 | 88 | 14-05-2004 13:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe denken jullie over kapitalisme I.S. tomys | 59 | 22-01-2004 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Een persoon die verliefd is op jouw vriend(in)... Verwijderd | 28 | 17-04-2003 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Intieme gesprekken ---> U-NiQ | 19 | 29-10-2002 11:48 | |
Games |
Dilemma...X-box of gamecube? Sincerely yours | 18 | 13-07-2002 20:40 |