Advertentie | |
|
![]() |
|
Uitgaan, waar? Dat zou ik weleens willen weten. Wat is aan te raden en wat voor een soort uitgaansgelegenheid is dat dan, met wat voor een muziek, publiek e.d.?
![]() Ik was er laatst op een donderdag, Leidseplein, en ik vond er weinig te beleven rond 1.00 uur ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 21:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua eten
-Cinema Paradiso, Westerstraat 186. -Chocolate Bar, 1e vd Helststr 62a -Wagamama, Max Euweplein, naast De Balie -De Balie -Manzano (tapas) Rozengracht 102 of 106 geloof ik Qua uitgaan -Paradiso -Melkweg -More -Marcanti Plaza -Odeon op sommige avonden Ik ben op zoek naar een 2e hands kleding zaak, die ook merken verkoopt zoals Prada en Gucci, iemand waar? Aan het eind van de Wolvenstraat (9 straatjes) zit een winkeltje met tweedehands merk- en designerskleding. Maar dat is wel een winkel waar je vaak moet gaan kijken. Soms hebben ze niks, soms heel veel. En altijd weer andere merken natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kleding:
bendorff [kalver] men at work [kalver] velvet uomo/donna [magna plaza] tip de bruin [nieuwendijk] diesel store [heilige weg, 'vertakking' kalver] misssixty store [kalver, leuke winkel, I worked there ![]() energie store [kalver, leuke winkel, I worked there as well ![]() dkny store[pc hooftstraat] shoebaloo[leidsche nog wattes toch ![]() voor 'kak' kan je ook naar the Society Shop gaan in de PcHooftstraat. heeeele goede winkel, daar werk ik namelijk ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
bataviastad? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Straatje naast het Krasnapolski, die een heel stuk uitlopen zit een fournituren/stoffenzaakje, helemaal fantastisch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Cobra (eigenlijk Amstelveen) Stedelijk, Van Gogh, Allard Pierson
eten: MKZ (Miltvuurkeuken Zuid) McMolli winkels: winkels zijn per definitie kut, maar om er toch een te noemen: Fort van Sjakoo uit: Molli, OCCII, Vrankrijk, Villa Friekens, de rest laatste tijd redelijk veel TeKno en Goafeestjes her der in amsterdam. Wat raad ik aan? ga gewoon in adam wonen. is leuk
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 09:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|