Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() On-topic: ik krijg altijd oorpijn van oordopjes en dus zweer ik bij een koptelefoon. |
![]() |
|
Dan moet je van die "sport" dopjes kopen die je rond je oor moet doen (bij de Hema bijv. wel slechte kwaliteit maar goedkoop, je hebt ze ook van sony enzo). Het ziet er verrot uit maar het blijft zitten, ik heb het voor mijn krantenwijk
![]() |
![]() |
|
Ik heb een koptelefoon (raar woord eigenlijk, tis helemaal geen telefoon) puur omdat die dopjes altijd uit mijn oor vallen en die draadjes dan niet zo snel in de knoop raken. Het geluidsverschil valt me niet echt op en het staat natuurlijk megaHiP
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() die dopjes ging bij mij altijd snel kapot ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() doppen zijn wel ok, zeker met zo'n groove ding eraan.. een fullsize hoofdtelefoon vind ik meestal wat te lomp buiten, maar een wat kleinere sony of pioneer is dan wel weer te doen ![]() die nek-hoofdtelefoons (de trend ofzo) klinken slecht en zijn niet bepaald handig imho. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ironie wil dat tot nu toe àltijd bijna omvergekegeld ben door een automobilist die niet oplette of zich te goed voelde voor een richtingaanwijzer op de rotonde. Kijk je over je schouder voor je een rotonde over fietst, je kijkt nota-fucking-bene de automobilist bijna RECHT in z'n ogen aan, en ziet geen richtingaanwijzer knipperen. En vervolgens slaat de hufter tòch af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je vaak naar muziek met stevige bass (bv. hip-hop) luistert zou ik een hoofdtelefoon kopen. Ook "bass-boost" koptelefoontjes blijven namelijk een beetje iel klinken. Vandaar ook dat er op veel discmans ook nog een extra bass-functie zit.
Trouwens, zowel voor hoofdtelefoon als dopjes zou ik Sennheiser aanbevelen. Tha b3st! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? Deel Duizend Verwijderd | 500 | 03-05-2007 17:24 | |
Software & Hardware |
MP3-speler gebruik onder jongeren [SURVEY INSIDE] Verwijderd | 68 | 11-04-2007 13:29 | |
Software & Hardware |
Koptelefoon duivelaartje | 6 | 28-08-2006 00:40 | |
Muziek |
Fontopia oordopjes zomer_oud | 23 | 10-04-2003 17:03 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie van deze hoofdtelefoons? Fabolous* | 92 | 25-12-2002 21:33 |