Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het heeft toch niets met leeftijd te maken, je kan op je 10de al met alles ervaring hebben! Ik bedoel, het kan... |
![]() |
||
Citaat:
veel mensen van jou leeftijd zijn gewoon nog niet klaar voor sex, dan geniet je er minder van dit gaat waarschijnlijk wel veranderen en idd rond de tijd dat je 20 bent wil je nix liever ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En NEE dat heeft helemaal niks met mij OF mijn leeftijd te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik vind je eigenlijk een .... naja, een beetje 'sletterig' als ik het zo lees) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook, ik vind sex ook niet super belangrijk of iets dergelijks, maar is het mooi meegenomen zogezegd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
@loona..
jij vraagt ons om raad; je zegt dat je seks niet zo bijzonder vindt, en een paar mensen die willen jou helpen door je gerust te stellen dat het wellicht met je leeftijd te maken heeft, en de ontwikkeling van je lichaam, dat je daardoor nog niet op een bepaalde manier de seks ervaart.. Het gaat er niet zozeer om in hoeverre jij ontwikkelt bent op mentaal gebied in het algemeen, maar het gaat hier over seks.. Natuurlijk kun je ervaring hebben met seks, maar jij bent er op zo'n manier nog niet klaar voor zodat je er nog niet optimaal van kunt genieten.. En natuurlijk kan een meisje van 15 ook veel hebben meegemaakt en ervaring hebben, maar ervaring is niet genoeg om te kunnen genieten van seks..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ervaring is iets heel anders dan kunnen genieten van seks, dus dat ligt wél aan je leeftijd. Simpelweg omdat je als je ouder bent volwassener wordt en je emoties ... eh, verbeterd worden. Dat is het hele punt, maar dat geloof jij niet. ![]() Vraag dan ook niet om hulp. Of verwacht ook gewoon reacties die niet zijn wat jij wil horen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw, er zijn meisjes van 15 die er wel klaar voor zijn, ik nietik verdedig die meisjes ik had het over pijpen vingeren enzo...dat vind ik niet leuk, doe maar alsof je niet weet hoe oud ik ben |
![]() |
|
Jezus kind! Jij vraagt hier om advies, die wordt je gegeven en jij vat het meteen op als een aanval op jou! Doe ff rustig zeg!
En als je ons niet serieus wil nemen, sluit dit topic dan maar. Want deze mensen hebben zeer waarschijnlijk wel gelijk! Je wordt niet eens afgekat en je voelt je meteen aangevallen! Waarom open je dan in gods naam een topic?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WAT LUL JE, je weet helemaal niet hoe het is als je 20 bent ben het verder wel met je eens hoor, je gaat sex anders beleven naarmate je ouder wordt, je er aan gaat wennen en natuurlijk ook naarmate je er beter in wordt. dus heb gewoon geduld en blijft het niks danneh moet je de moed maar opgeven! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken? Sweet_Hadar | 88 | 14-09-2003 09:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LPF wil zwijgrecht afschaffen Boogie | 102 | 11-09-2002 00:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom satanist worden? zomer_oud | 25 | 28-07-2002 09:09 | |
Games |
Dilemma...X-box of gamecube? Sincerely yours | 18 | 13-07-2002 20:40 | |
Lifestyle |
Denk jij dat je een goede ouder zal zijn? Roos | 52 | 03-06-2002 22:01 |