Advertentie | |
|
![]() |
|
Ping en bandbreedte zijn twee verschillende dingen. Qua ping doet een ISDN verbinding niet veel onder voor een breedband verbinding, maar qua bandbreedte natuurlijk wel.
Nu is het de vraag of de beschikbare 64kbps bandbreedte van ISDN genoeg is voor online gamen, wat nog een beetje soepel verloopt. Ik zou zeggen, vraag het eens aan huidige gebruikers, zoek op internet naar ervaringen, etc. Maar qua ping hoef je je geen zorgen te maken.
|
ik lees net van iemand dit:
"This adaptor is good, although the broadband adaptor is much better, plus its the same price. It does the same thing as the broadband adaptor only not as quickly, but the broadband adaptor needs broadband connection equipment such as a DSL modem, so if you dont already have this you will have to buy it." ik kan hier wel adsl LITE krijgen, niet normaal want we wonen weer te ver van de centrale ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat je nog wel wilt weten is hoe deze aangesloten wordt op je ADSL modem. Handig zou zijn als je er een switch/hub voor kunt plaatsen en zodoende tegelijk internetten en tegelijk online gamen. Hiervoor zul je meer info over de adapter moeten hebben. Neem iig een Ethernet ADSL modem, geen USB modem.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Instellingen modem (/router?) opslaan lucy48 | 6 | 28-10-2008 14:09 | |
Games |
Xbox of game cube????? goodfella | 78 | 03-02-2004 23:32 | |
Games |
Poll: wat vind jij de beste console? The Crash Bash | 32 | 08-07-2003 12:38 | |
Games |