Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 22:19
Retinite
Retinite is offline
Ja, t gata over hardware, dus ik plaats t toch maar ff hier. Er zijn voor de NGC 2 modems beschikbaar een breedband en telefoonlijn modem, ik heb geen breedband hier dus i kzou he tdan eventueel met die teletfoonmodem moeten doen, maar krijg ik dan niet serieuse slome verbinding? of heeft nintendo daar wat op gevonden, want ik wil niet PSO met een ping van 1500 spelen... ik heb wel isdn, zou dat helpen?
Oud 19-04-2003, 06:47
WolterB
WolterB is offline
ik ben bang voor je dat dat toaal niet gaat werken, een modem of ISDN verbinding is veel te traag voor online gamen
Oud 19-04-2003, 08:58
Retinite
Retinite is offline
maar nintendo maakt toch geen telefoon modem zonder rede??? dat zou nog al stom izjn
Oud 19-04-2003, 09:01
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-04-2003 @ 07:47:
ik ben bang voor je dat dat toaal niet gaat werken, een modem of ISDN verbinding is veel te traag voor online gamen
Een modem verbinding is echt niet te traag om te gamen.
En je hebt ook ZEKER geen ping van 1500 met ISDN! Deel het maar door een factor 10..
Oud 19-04-2003, 11:55
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ping en bandbreedte zijn twee verschillende dingen. Qua ping doet een ISDN verbinding niet veel onder voor een breedband verbinding, maar qua bandbreedte natuurlijk wel.

Nu is het de vraag of de beschikbare 64kbps bandbreedte van ISDN genoeg is voor online gamen, wat nog een beetje soepel verloopt. Ik zou zeggen, vraag het eens aan huidige gebruikers, zoek op internet naar ervaringen, etc.

Maar qua ping hoef je je geen zorgen te maken.
Oud 19-04-2003, 13:32
Retinite
Retinite is offline
ok thx, ik zal ns zoeke nnaar modem reviews ofzo daar zla vast wel bij staan of gamen met telefoon modem wel lukt
Oud 19-04-2003, 13:39
Retinite
Retinite is offline
ik lees net van iemand dit:
"This adaptor is good, although the broadband adaptor is much better, plus its the same price. It does the same thing as the broadband adaptor only not as quickly, but the broadband adaptor needs broadband connection equipment such as a DSL modem, so if you dont already have this you will have to buy it."

ik kan hier wel adsl LITE krijgen, niet normaal want we wonen weer te ver van de centrale en geen kabel maar als deze persoon gelijk heeft kan ik dus de breedband modem op adsl gebruiken, maar adsl lite? hier is eigenlijk geen info over te vinden en ze zeggen dat je de adapter o de breedband modem aan moet sluiten dus weet iemand of je m ook aan de adsl lite modem aan kan sluiten?
Oud 19-04-2003, 18:12
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Retinite schreef op 19-04-2003 @ 14:39:
ik lees net van iemand dit:
"This adaptor is good, although the broadband adaptor is much better, plus its the same price. It does the same thing as the broadband adaptor only not as quickly, but the broadband adaptor needs broadband connection equipment such as a DSL modem, so if you dont already have this you will have to buy it."

ik kan hier wel adsl LITE krijgen, niet normaal want we wonen weer te ver van de centrale en geen kabel maar als deze persoon gelijk heeft kan ik dus de breedband modem op adsl gebruiken, maar adsl lite? hier is eigenlijk geen info over te vinden en ze zeggen dat je de adapter o de breedband modem aan moet sluiten dus weet iemand of je m ook aan de adsl lite modem aan kan sluiten?
ADSL Lite is een abonnement, net als Basic, Fast, Power of whatever naam jouw ISP daaraan geeft. ADSL is een techniek, een specificatie. De modems die deze techniek implementeren zijn dus allemaal hetzelfde. Een ADSL-modem werkt dus ook gewoon met ADSL Lite en ja daar kun je dus die broadband adaptor voor gebruiken.

Wat je nog wel wilt weten is hoe deze aangesloten wordt op je ADSL modem. Handig zou zijn als je er een switch/hub voor kunt plaatsen en zodoende tegelijk internetten en tegelijk online gamen. Hiervoor zul je meer info over de adapter moeten hebben.

Neem iig een Ethernet ADSL modem, geen USB modem.
Oud 20-04-2003, 09:55
Retinite
Retinite is offline
thanx voor de info m8
Reageren

Regels voor berichten