Advertentie | |
|
![]() |
|
nouja voor deze ene keer dan (geen opmerkingen aub dat ik (onschuldige) kindjes aan drugs help)
ga naar een willeukeurige site van een online apotheker die medicijnen verkoopt...(bijvoorbeeld: http://www.medicijnen.net) en klik daar op zoeken en dan zoek je op de term "Petroleum ether" et voila |
![]() |
||
Citaat:
![]() "We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine and a whole galaxy of multicolored uppers, downers, screamers, leaughers...Also a quart of tequilla, a quart of rum, a case of budweiser, a pint of raw ether, and two dozen amyls...But the only thing that worried me was the ehter. There is nothing in the world more helpless and irresponsible than a man in the depths of an ether binge..." |
![]() |
|
Omajunk, pas geleden was er ook een film met Brad Pitt (ben de naam even kwijt) en daarin gebruikte hij een cocktail van PCP, doornappel en ayahuasca. Het zag er echt ongelooooooflijk chillzzzzz uit... misschien dat ik dat daarom ook een keer ga gebruiken.
Dumb fuck.
||
![]() |
Citaat:
C4H10O, klopt wel wel vet dat op dit forum ook al gepraat word over Fear and Loathing in Las Vegas (Respect) net als bij de rest van de forums waar ik zit, in ieder geval als iemand weet waar je pure ether kunt halen, niet de petroleum shit, hoor ik het graag
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[EP] Fertique - Uranus On Ether Verwijderd | 1 | 27-10-2007 22:13 | |
Films, TV & Radio |
Radio 4 mogelijk uit ether ten gunste van zender voor allochtone jongeren. Verwijderd | 85 | 12-10-2005 13:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van Ether Counterfeit | 34 | 17-01-2005 15:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[India, Hindoeisme] Ether als vijfde element? herby | 12 | 21-09-2004 11:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ether Verwijderd | 11 | 31-01-2003 18:07 | |
Software & Hardware |
engelse zender in de ether alwaysgood | 3 | 26-01-2003 13:45 |