![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
afijn, zal wel weer over gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm, ik had nog ff een vraagje, wat hier wel goed bij past. Ik heb als ik 's avonds, na een warme middag, naar buiten ga altijd erg veel 'kriebel'. Het jeukt dan niet... maar alles kriebelt enzo... hebben meer mensen hier last van? of ligt dit gewoon aan mezelf dat het net lijkt alsof het altijd 's avonds is. ook gaat m'n hoofdhuid ontzettend jeuken als m'n haar/hoofd is natgeregend.. hebben meer mensen hier last van?
|
Het kan heel veel oorzaken hebben, ik zal er een paar voor je op een rijtje zetten waar het aan kan liggen;
*contact met bepaalde stoffen, heb je toevallig een nieuw kledingstuk gekocht van een materiaal dat je normaal nooit draagt? *huidaandoeningen als eczeem *Bij diverse andere ziekten, zoals waterpokken, of aandoeningen van de interne organen zoals bijvoorbeeld afsluiting van de galafvoer *Door veel baden kan je een jeuk krijgen doordat het té schoon wordt en de huid beschadigd *Langdurig hoge temperaturen *suikerziekte *droge huid Als de jeuk nieuw ontstaan is en langer dan enkele dagen of weken aanhoudt, of wanneer de jeuk erg heftig is en als de oorzaak van de jeuk voor jou onduidelijk is, zal ik even langs de huisarts gaan. Probeer in ieder geval zo min mogelijk te krabben, daar kan het alleen erger door worden en je huis wordt beschadigd! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk/Pijn aan vagina vosje16 | 31 | 06-07-2006 23:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk bij warmte TLO | 11 | 18-06-2006 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Uitslag/jeuk rond schaamstreek Nikneem | 3 | 15-10-2004 14:34 | |