![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
in de bovenstaande link die ik gaf zat weer deze link
http://forum.scholieren.com/showthr...ight=klaarkomen wel ffies verder lezen dan alleen de titel van het topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is de goeie
||
Verwijderd
|
Citaat:
foutje.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar moet je eens niet in 1 keer klaarkomen, maar eerst 3 keer "op het randje fietsen", het orgasme is dan veel heviger (en bij mij is het zelfs zo: hoe meer voorvocht, hoe heviger het orgasme)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het stomme is dat ik dat ook nog had toen ik nog nooit een vriendje had gehad. Masturbatie, dat vond ik onbewust iets slechts, iets stiekems. Iets verbodens. Ik had daar nachtmerries van. Dat ik regelrecht naar de hel zou gaan. (en ik ben notabene atheistisch opgevoed) . Sex met iemand, dat was toegestaan, daar zou ik van mogen genieten, maar zelfbevrediging, dat was beneath contempt. Ik voelde me dan echt vies en schuldig. (ja, zelfs tante Poesiefox kids!) Het is overgegaan gelukkig. (phew!) Maar je moet echt even een knop omzetten. Ik had er een vriend voor nodig die totaal niet moeilijk deed over sex, en dan nog heeft het wat moeite gekost.
|
![]() |
Overigens nog een vraag voor de meiden hier. Mijn vriendin heeft de neiging tijdens het komen haar nagels in haar palmen te zetten en daardoor zichzelf toch aardig wat pijn te doen. (nu weet ik ondertussen, dat ik 2 van mijn vingers in haar palm kan leggen, waardoor ze haar nagels niet in haar hand kan zetten, maar toch) Hebben meerdere meiden (of jongens, kweet niet
![]() [off topic] Poesiefox, leuke quote, ik ken de film, maar ben eventjes de naam kwijt... hoe heette die ook alweer? [/off topic]
||
Citaat:
gewoon ergens kracht opzetten,maar nu niet direct met mijn nagels in mn palm snijden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik schijn op mijn onderlip te bijten, en ik vergeet adem te halen. Je bent even zo gefocust op je orgasme dat je de rest van je lichaam niet opmerkt.
||
![]() |
Citaat:
Hehehe, sorry, ken de film bijna van buiten (na 1 maal zien, heb ik wel vaker bij films), maar titels ben ik gewoon slecht in... komt omdat ik slecht ben in namen. In alle vormen en maten. Any way, wel eens een keer een goede film ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe kom ik klaar????? kroketje112 | 11 | 15-12-2014 18:00 | |
De Kantine |
Supergoeie Saaitopics #1682 Martiño | 501 | 04-08-2012 22:10 | |
Seksualiteit |
Orgasmes AngelLena | 55 | 10-01-2005 02:05 | |
Seksualiteit |