Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=448647
Vul voor alle 'hij' 'zij' in, en je hebt een enorme hoeveelheid tips wat je wel/niet moet doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
he daar! de persoon die ik leuk vind, was laatst ook bij me *hij weet het wel niet, maar ik had dezelfde stress als jij*
ga gewoon eerst wat drinken, en het praten komt vanzelf wel. desnoods doe je net alsof je de krant gaat lezen, en dan beginnen de gesprekken vanzelf. of over je favo muziek. je eindigt altijd wel ergens. desnoods zorg je ervoor dat mocht je het echt neit weten er 'toevallig' een vriend voor de deur staat die altijd wel een mondje te babbelen heeft ![]() veel plezier! |
![]() |
|
Misschien is het handiger om eerst andere topics te lezen voor je hier jouw topic opent:
1) Er staan 1001 dezelfde topics op dit forum. Zoek naar antwoorden die voor jou belang hebben als je een probleem hebt 2) Wees duidelijker en omschrijf je situatie fatsoenlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En bij deze weet jij het ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Psychologie |
fout niet durven toe te geven, hoe nu verder deurtje2 | 6 | 10-05-2011 21:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
België, hoe nu verder? Gatara | 224 | 09-08-2008 17:52 | |
ARTistiek |
Het grote HOE NU VERDER topic. Rooster | 8 | 19-12-2007 18:57 | |
Psychologie |
Hoe nu verder Verwijderd | 14 | 04-10-2003 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met een meisje (hoe nu verder) CEO | 24 | 01-06-2003 16:45 |