Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=435418 Laatst gelezen: Een familie van vrienden - Billie Letts Mee bezig: De avonden. (boek ligt beneden, geen zin om te kijken wie het geschreven heeft)
|
Laatst gelezen: Blauwe Maandagen - Arnon Grunberg
![]() Nu ehm theorieboek voor autorijden ![]() Is ook eh zeer interesting ![]()
|
laatst gelezen: verminkt - Robin Cook
in ga nu in een boek van Patricia Cornwell beginnen die ik van een klasgenoot heb geleend, weet alleen de titel niet, het is een trilogie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 'Lisa's adem' niet gelezen en ik zie het in de nabije toekomst ook niet gebeuren. ![]() |
![]() |
|
't Laatste boek dat ik uitgelezen heb is volgens mij in de zomervakantie van 2000 geweest, moet iets van David Baldacci geweest zijn. Daarna ben ik nergens meer in begonnen
![]()
|
![]() |
Hmm ik heb al heel lang geen boeken uitgelezen, ik heb zo weinig tijd dat ik de boeken maar in kleine stukjes lees en dan verwatert het weer en belandt het boek in m'n kast. De laatste die ik uitgelezen heb is het 2e dagboek van Bridget Jones, geschreven door Helen Fielding. Tja je moet toch iets tijdens een saaie busreis van 9 uur.
Nu ben ik aan het lezen: Ik ook van jou, geschreven door Ronald Giphart. Leest wel lekker weg, alleen jammer dat ik de film al gezien heb, nu zie ik dus steeds Antonie Kamerling en Angela Schijf voor me. Ik stel me liever zelf voor hoe de hoofdpersonen eruit zien. Hmm ik denk dat ik dit boek van het weekend maar eens uit ga lezen. Ik ben ook bezig in Jane Austen - Pride and Prejudice. Leest ook wel lekker weg, maar hier heb ik wat meer concentratie voor nodig. Ik ben ergens halverwege ofzo. En ja hoor; ![]() Ik ben nog een boek aan het lezen, van Nikki French: Onderhuids. (ja, de Nederlandse vertaling). Dat boek heb ik vorig jaar gekocht maar ik krijg m maar niet uitgelezen.
Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 21:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitgelezen: Bart Middelburg - De Dominee, opkomst en ondergang van Klaas Bruinsma Nu bezig: Pramoedya Ananta Tur - Guerillafamilie Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 22:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om kort te zeggen: als je dat boek goed kent wordt de rest van je studie alleen maar moeilijker. Maar als je het leuk vindt om eens te lezen mag je die van mij wel lenen, hoor. Ik heb 'm toch nog thuis liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het wordt nog veel erger met handelsrecht, over het wissel en cheque-recht trek ik nog steeds een beetje wit rond de neus weg. Van Oven....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
boekbespreking welk boek?? Verwijderd | 27 | 21-10-2010 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek had je graag zelf willen schrijven? Verwijderd | 18 | 30-08-2008 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
welk boek? Annos | 1 | 11-08-2006 15:17 | |
Algemene schoolzaken |
Welk boek voor aardrijkskunde?? Charly Brown | 45 | 01-05-2004 23:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Met welk boek identificeer jij je? Masquerade | 3 | 19-11-2003 20:11 | |
Software & Hardware |
[3ds max] Welk boek is goed voor beginners? Verwijderd | 12 | 18-08-2002 09:11 |