![]() |
|
![]() |
je moet iig wel lang volhouden, want ze "herstellen" echt heel snel= ze worden snel slapper!
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
bovendien werkt het niet bij iedereen maar goed tsja als je het 1 dag vrij mild doet, en je voelt de volgende dag niets, dan is het goed als je het wel voelt, een beetje, kun je gewoon zo doorgaan je kunt bijvoorbeeld, als je sit-ups doet, net zolang doen totdat het pijn doet in je buik, en dan drie keer, dat doe ik en het werkt best goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar.. hoe snel je buikje mooi strak is ligt helemaal aan je lichaam.. eetpatroon wat aanpassen en iedere dag wat meer aan sport doen heeft ook al snel invloed op je buikje ![]() |
![]() |
|
![]() |
bij mij heeft t altijd wel snel resultaat... meestal doe ik dan 2 of 3 keer per dag 15-30 crunches en dan werkt t alwel... als je t een weekje doet merk je al wel dat je buik steviger wordt.. dus als je dat 2 maanden vol houd, moet t toch lukken denk k.. maar t ligt natuurlijk ook aan je voeding zoals al eerder gezegd werd en aan je stofwisseling ed.
als je opdrukken leuk vind kan dat ook.... met die sit-ups of crunches moet je idd doordoen totdat je t voelt en dan nog ff 5x doorgaan ofzow... maar je moet t niet ineens gaan overdrijven, want dan houd je t toch geen 2 maanden vol... succes er iig mee! |
![]() |
|
![]() |
het ligt er maar net aan, als je het voor het eerst doet zul je niet snel resultaat zien. en sommige mensen kunnen sneller spieren kweken dan de ander.
ik train mijn buikspieren bijvoorbeeld al zo'n 5 jaar (op mn dansschool). niet vaak ofzo, vaak maar om de week. maar doordat ik ze wel heb, is dit genoeg om ze gewoon bij te houden. wanneer ik het iedere dag doe, ga je ze te veel zien vind ik en dan worden die spieren gewoon dík. wat ik doe is (als ik zie weer ff wat wil kweken, bijv. voor de zomer ![]() maar ja, je moet er gewoon iedere dag een standaard aantal doen. een aantal dat je zelf aankan (dat merk je vanzelf tot hoever je maximum ligt). dan ga je vanzelf het resultaat zien. |
![]() |
|
oke, je kunt het beste je benen optrekken..zodat je knien en rechte hoek van 45 graden vormen met de grond en je kuiten dus horizontaal liggen.
Als je je kuiten nog iets verder van je af houdt kun je spanning voelen in je buik. Dan is het goed. Dan moet je gewoon een stukje omhoog (vooral niet je nek aanspannen) en even vasthouden en dan weer terug. Je hoeft niet abnormaal hoog, want laag blijven is zelfs iets zwaarder vaak. Mij niet gezien om dat te doen... ![]() |
![]() |
|
elke dag 3 keer 8 minuten doe ik het, in het weekend 2 keer 10
gewoon sit-ups met voeten onder de kast werkt niet meer, ik merk er niets meer van en ga met gemak tot de honderd dus ik ga nu trainen met zon ab-roller ding en nu voel ik ze weer ![]() het voordeel is dat je daar ook meerdere posities mee kan aannemen en dus verschillende groepen van je buikspieren apart kan trainen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikspieren en buikvet Scholier15 | 2 | 02-07-2016 10:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe moet ik mijn spieren trainen? GeenIdeeWaarom | 22 | 15-07-2008 11:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Vrije tijd |