Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 10:52
load_harmony
load_harmony is offline
Sinds een maandje of zo ken ik een hele lieve jongen, Martin. We hebben heel leuk kennis gemaakt en daarna elkaar elk weekend wel even, wat langer, gesproken. (en vaak nog goed ook). Nou ja, we gingen mailen en we bellen nu ook en binnenkort kom ik naar hem toe.
Ik heb vaak dat als ik iemand net leer kennen ik helemaal verliefd ben, maar als het een beetje 'wederzijds' lijkt schrik ik terug. Nu heb ik het ook een beetje. MAar ik wil helemaal niet terugschrikken, want hij is zo lief en bijzonder!
Wat kan ik er tegen doen? Want ik vind hem echt leuk, maar mijn gevoel schrikt soms terug.
beetje dubbel, wat moet ik doen?

Marlies
Oud 30-04-2003, 11:04
hopefully
hopefully is offline
weet niet zo heel erg goed wat je moet doen, maar als jullie dan wat hebben en je gevoel wordt dan even wat minder omdat ja afschrikt, zou ik het dan niet gelijk uitmaken, en het dan ff aannkijken, en proberen samen het goede gevoel weer te krigjen..
succes iig!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
hoe eng ook, gewoon ff 'doorzetten'
daarna is t nie meer 'eng' en voelt t alleen maar goed. (by my iig)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:12
poesiefox
poesiefox is offline
Vraag jezelf af waar je nou zo bang voor bent? Het feit dat je dan met iemand iets geacht wordt te hebben, zodat je er tijd en energie in moet steken, ook al komt het jou even niet uit?

Of ben je bang voor de lichamelijke kant? (he getsie, ik moet er niet aan denken om met hem te zoenen of nog erger...)

Of ben je bang dat je hem niet meer kwijt zult kunnen raken als je hem zat bent?Ben je bang verantwoordelijk te zijn voor het geluk van iemand anders?

Als je dat weet, ben je al een heel eind.
Oud 30-04-2003, 21:23
ingelke
ingelke is offline
ik snap je wel een beetje....als het eenmaal wederzijds blijkt hoeft het van jou ineens niet meer zo

Ik ken het gevoel, leuke jongen, verliefd, alles wat hij doet is geweldig, aandacht is leuk, dan merk je dat hij jou leuk vind, en opeens is alles wat hij doet verkeerd, en wil je dat ie ophoudt met bellen enz...(je gaat twijfelen)

w8 gewoon niet te lang...onderneem actie als je verliefd bent, en voordat je eraan kunt gaan twijfelen is het kwaad al geschied

Maar komop...je vond hem toch leuk...dus kwaad kan het niet he !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten