Advertentie | |
|
![]() |
|
http://antivirus.trendmicro.com
online en gratiz (hoef je dus niet uren zitten te w88 om Norton te dll ![]() ik zelf gebruik Norton maar het ligt er maar net aan wat je wilt dat "beter" is
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb zowel norton als mcafee gebruikt en ik vind zelf norton veel fijner werken door oa de auto-updates wat zeer gebruiksvriendelijk is, mcafee heeft zelf mn office compleet verwijderd
![]()
|
Norton, op alle computers in het netwerk draait dit. Vooral op de PC van mijn zusje is de IM-functie handig. Zodra zij een bestandsoverdracht accepteert en het bevat een virus dan reageert Norton direct en krijgt de verzender een mededeling dat hij/zij een virus heeft verzonden.
Norton is ook makkelijk te updaten, dit gaat bij ons geheel automatisch en krijg linksonderaan een pop-up zodra alles is gedownload en geïnstalleerd. Er komen geen handelingen van de gebruiker meer bij kijken. |
![]() |
|
www.free-av.com
Ook gratis maar niet online. De beste virusscanner is format c: En dan gewoon opniew installeren ![]()
|
Verwijderd
|
Ik pleit voor een systeem zonder virusscanner. Ik hoor menigeen al denken "Mike, je bent helemaal gek geworden!", maar nee. Luister en huiver.
- Gebruik voor E-mail gèèn Outlook (Express), maar Pegasus, The Bat of Eudora (Eudora is 't meest gebruikersvriendelijk, i.m.o.). - Gebruik voor het browsen gèèn Internet Explorer, maar Mozilla of Opera. - Haal je software alleen van gerenommeerde sites, je NVidia-drivers haal je dus van www.nvidia.com, en niet www.hetnet.nl/w.duyvis/detonator.exe - Heb je 'onbetrouwbare' kennissen/vrienden die je altijd allerlei leuke dingen mailen? Laat 't dan fijn links liggen - niet openen, meteen naar /dev/null, of de Prullenbak, zoals dat minder charmant in Windows heet. Wanneer je deze gouden regels in acht neemt, zul je merken dat de kans op een virusinfectie (voor zover er tegenwoordig nog èchte virussen gemaakt worden) nihil is. Het voordeel? Geen virusscanner nodig! Dat wil zeggen; geen licentiekosten, geen diskspace die je verbruikt en bovenal: geen resourcesvretende applicatie op de achtergrond. Zelf draai ik al jaren volgens deze manier, en de enige keer dat ik Win95.CIH opliep was toen mijn paps op mijn systeem lokaal iets van zijn bak installeerde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() daarom draai ik nu wél een virusscanner
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
laptop doet raar:S memare | 13 | 01-12-2007 16:20 | |
Software & Hardware |
gezocht: gratis virusscanner Al Murphy | 8 | 01-12-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Windows op andere schijf zetten Someboy | 8 | 14-02-2005 11:35 | |
Software & Hardware |
[Virus] Hoe krijg ik het van mn PC af? Johnnie-mannuh | 5 | 05-03-2004 23:40 |