Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 17:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
heb jij je vriend of vriendin wel eens met iets kleins of net iets groot verrast....?

vind ik wel leuk om eens te horen...
Oud 03-05-2003, 17:43
Verwijderd
Ja, een lief kaartje, of langskomen als hij denkt dat ik moet werken (op zn verjaardag ). Met een half jaar verkering regelen op zn werk dat ie vrij is, terwijl hij een dag van te voren er nog heilig van overtuigd is dat ie moet werken...
Euhm, hem meenemen op vakantie (wel met mn ouders mee, maar goed)
Lijkt me wel lief, toch? Allemaal niet echt grote verrassingen, maar hij was er blij mee....
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ga pas 3 maanden met hem, dus zoveel 'kans' heb ik daar nog niet toe gehad, maar ik heb hem een keer een lief kaartje met gedichtje gegeven, en voor binnenkort ben ik weer iets aan het verzinnen...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:37
Verwijderd
Link naar veel leuke verrassingen!!

Maar om toch nog even behulpzaam te zijn..... Ik ben into computers dus doe ik nerd-dingen maar over het algemeen vindt ze die wel schattig
(denk aan CD's fikken met tussen de liedjes door één bepaald geluidje af en toe dat wij allebei herkennen maar anderen niet... had ik uit ander liedje geknipt).
(en nog iets dat ik hier nog niet ga posten voordat zij m heeft gekregen maar met wat mazzel meld ik dat hier ook nog wel)

naja niets waar jij iets aan hebt waarschijnlijk maar kheb hopelijk wel een fatsoenlijk antwoord op je vraag gegeven.

~JOOST
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 05:09
Verwijderd
Yuhhhhhh mijn pas-net-super-nieuwe-verkering, maar al wel eerdere goede vriend kwam aanzetten met een giftcertificate van 25 dollar voor een lingeriezaak.
Was een cadeau voor z'n moeder, zij gebruikte het niet, dus hij hem in beslag genomen (zijn moeder keek ff vreemd, whaha ) En heeftie aan mij gegeven, ik vond het wel lief van em haha zit ook weer wat in voor hem natuurlijk...
Gewoon klein presentje maar bleek wel dat er aan mij gedacht wordt als we niet in gesprek zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten