Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de psycholoog van mijn moeder die had verteld dat het heel vaak zo is dat je dan last hebt van verlatingsangst. als je zin hebt om met iemand te praten over msn dan voeg ik je wel even toe want ik weet wel hoe je je voelt, ook als is het bij mij 2,5 jaar geleden.
||
![]() |
Citaat:
amneshia@hotmail.com
|
Volgens mij ben je boterverliefd. Niets meer, niets minder.
Je hebt twee weken iets en hij begint al over "houden van". Vind je dat niet een beetje vreemd? En vind je het niet nog vreemder dat hij jouw leven op een dusdanige manier probeert te beïnvloeden dat jij niet meer kunt doen wat je wilt en dat het jouw verantwoordelijkheid wordt om bepaalde situaties te voorkomen? Je bent 17. Geniet van het leven. Ga uit met die leuke jongen. Ga naar bed met hem. Heb lol. Maar ga alsjeblieft geen relatie aan waarbij je na twee weken over "houden van" spreekt en elkaar volledig claimt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat zoiets na een tijdje helemaal verkeerd loopt en zonde is van je liefde, energie en tijd.
|
![]() |
Weet je wat het is ik ben gewoon smoorverliefd
Ik ben altidj al onzeker geweest als ik een vriendje had bang dat het over zou gaan dat heeft wel met iets uit mijn verleden te maken ben ik een aantal maanden terug al achter gekomen. MAar ik denk nu zo van de tijd zal het bewijzen en ik porbeer me nergens druk om te maken en alleen maar te genieten van wat ik nu heb. (ik ben nu een beetje in de wolken, na een hele fijne avond ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Verleden?? Jooo | 89 | 22-12-2006 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij veranderd sinds je een relatie hebt? miro | 45 | 19-08-2003 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |