![]() |
|
als t voor allebei de 1e keer is en jullie dus waarschijnlijk allebei geen ziektes hebben is een condoom niet echt heel erg nodig. tis wel veiliger natuurlijk, maar echt heel erg nodig is t niet.
die handdoek? als je een condoom gebruikt is die niet nodig, maar als je t zonder doet is het wel een handig ding ja. die kun je er namelijk onder leggen. het kan namelijk gebeuren dat jouw zaad na het klaarkomen en na de sex weer uit je vriendin loopt. om het bed/bank/hangmat/wasmachine/whatever schoon te houden is zo'n handdoek erg handig. zorg er ook voor dat de kans op "betrapt" worden klein is. volledige ontspanning is namelijk min of meer noodzakelijk. en over het formaat van je penis: dat maakt geen bal uit jongen, iedere snikkel is anders en zeker omdat het ook haar eerste keer is mag je ervanuit gaan dat zij niet echt veel piemels heeft gezien. veel plezier en geniet!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder de tips van hierboven en het komt helemaal goed ![]() *denkt terug aan zijn eerste keer terwijl ie een gebroken poot had ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou de eerste keer zonder condoom doen..jullie zijn beide nog maagd dus er kan niet veel verkeerd gaan zolang ze de pil slikt
||
![]() |
Citaat:
4 cm is niet dun. Wees voorzichtig met je meisje zo. Haal glijmiddel, dat scheelt voor haar flink. ( hoezo genant? Doe je haar liever pijn? Nou dan)
||
Citaat:
|
![]() |
Sorry, maar je kan maar beter met condoom beginnen, ik denk dat je het jezelf meteen goed, dus met condoom, moet aanleren om latere ongelukjes te voorkomen doordat je dan geen condoom gebruikt, en het risico is er altijd, dus ik zou liever een condoom gebruiken dan die kleine kans op een geslachtsziekte hebben, tenminste, lijkt mij
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze is aan de pil ja ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou gewoon aan haar vragen wat ze het liefste heeft; met of zonder condoom, en als ze zonder oké vindt.. weg met dat onding.. en als ze het niet zonder wil doen, de eerste keer met en later zonder, want reken maar dat ze dan zonder condoom wil! *spreekt uit eigen ervaring, roept officiele oorlog uit tot die ondingen!!* al zijn ze soms ook wel erg noodzakelijk en nuttig natuurlijk!!
Doe lief tegen dr, en vraag of ze er klaar voor is! maar vooral.. geniet ervan! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Eerste keer reffear | 13 | 19-08-2012 17:33 | |
Seksualiteit |