Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Word tegenwoordig alles veranderd.. 10 jaar geleden zagen bootrschoenen er nog heel anders uit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat zijn toch echt de bootschoenen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bah, vind ze maar lelijk, behalve die met witte-en-zwarte-ruitjes, die zijn wel orgineel (maar model blijft afschuwelijk)
Is ook afhankelijk van de persoon die ze draagt natuurlijk. Een jongen in mijn klas draagt altijd zo'n schoenen en ik kan me hem ook niet voorstellen met andere schoenen, past wel bij hem vind ik.
||
Citaat:
hetzelfde patroon laat maar zeggen verder vind ik bootschoenen niet VRESELIJK maar ook zeker niet mooi
|
Ik vind ze vreselijk! Echt waar, hier noemen we ze mocassins of zoiets maar echt jakkes, snobschoenen zeg maar
![]() ![]()
|
![]() |
Bootschoenen zitten heerlijk! Ik heb zelf een paar, maar die zijn op het moment bij de Van Bommel fabriek, ze zouden een week geleden al terug zijn. Hopelijk krijg ik een nieuw paar
![]() En wat doe je anders aan onder een korte broek in de zomer? Een paar nikes ofzo? Met wat nettere kleding doe ik broques aan, maar onder een korte broek of wat sportieve kleren (rugbytrui/polo) doe ik bootschoenen aan.
||
Citaat:
bootschoenen daarentegen vind ik écht lelijk. Zijn wel tijdloos idd, dus..trend? Volgens mij niet. Wel grappig eigenlijk, meeste dingen die 'tijdloos' zijn passen zich nog enigzins aan aan de mode, maar bootschoenen niet echt..toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik draag ze ook, maar moet ik dan een kakker zijn? Ik kan goed begrijpen dat als je nette kleren draagt voor kakker word aangezien, maar er is verschil tussen soorten kakkers. Arrogante kakkers die geen omkijk naar anderen hebben en je hebt ook gewoon normale mensen die zich net kleden en normaal gedragen die geen kakker zijn hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Bootschoenen voor meisjes bellleblaas | 121 | 22-04-2004 11:52 | |
Lifestyle |
Welke schoenen draag jij als.. Shah of Blah | 117 | 27-11-2003 12:03 | |