Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 21:04
Verwijderd
ik heb eigenlijk best wel een probleem, al zeg ik het zelf.
ik vind namelijk een jongen al een tijdje onwijs leuk.. maar nou heb ik eens een goed gesprek gehad met een van mijn beste vrienden en daar is uitgekomen dat zij dus dezelfde jongen leuk vind, ze weet het ook van mij...
nou is dit best lullig, want ze is een ongelooflijk goeie vriendin van mij, maar ik ben ook verliefd op die jongen en zij dus ook.. hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan oplossen?? Want dit probleem speelt al een tijdje, en ik wil graag een oplossing hiervoor krijgen..

Charlotte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 21:12
Last Resort
Last Resort is offline
Ik denk alleen dat je moet afspreken dat als een van de twee met die jongen krijgt, je je vriendschap daar niet onder moet laten lijden. Dus niet jaloers/achterbaks gaan worden. En wat betreft die jongen......, wie het eerst komt, die het eerst maalt
Oud 25-04-2003, 21:15
Verwijderd
D'r over praten met haar, ik zat in dezelfde situatie als jij, en mijn vriendin heeft tegen mij gelogen. Dus mjah bespreek het met haar...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:15
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Hoe zit het met die jongen? Weten jullie al iets of hij misschien 1 van jullie leuk vindt?

Stel dat de verliefdheid niet zo hevig is, zou ik het maar zo laten. Het zou zonde zijn als door zoiets jullie vriendschap zou stuklopen...

En wie weet kom je gauw genoeg een andere leuke jongen tegen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:16
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah, precies....Je moet niet je vriendschapopgeven voor deze o-zo leuke jongen....
Btw, ik zou er eerst proberen achter te komen wie de jongen leuker vind...Jou of je vriendin...Anders maken jullie je druk om niets, lijkt mij...
Als hij nou jullie allebei niet ziet ziteen als zn vriendin dan zijn jullie snel klaar...Als hij haar leuker vind, zal je die keuze moeten accepteren...Vind hij jou leuker geldt dat accepteren voor je vriendin en wens ik je heel veel plezier met um!

Praat er btw ook over met je vriendin, als je er erg mee zit...
Oud 25-04-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Berserker_nl schreef op 25-04-2003 @ 22:12:
Ik denk alleen dat je moet afspreken dat als een van de twee met die jongen krijgt, je je vriendschap daar niet onder moet laten lijden. Dus niet jaloers/achterbaks gaan worden. En wat betreft die jongen......, wie het eerst komt, die het eerst maalt
ja, maar over onze vriendschap hebben we het al afgesproken, dat we het daar dus niet onder moeten gaan lijden, maar het rottige is dus dat nu we het van elkaar weten, het gwoon lullig is voor die andere zegmaar, mocht het ooit lukken.. je krijgt dan gewoon een schuldgevoel * ik wel iig en ik weet zeker dat zij dat ook krijgt, omdat we het daar ook al over gehad hebben.. *
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 25-04-2003 @ 22:15:
D'r over praten met haar, ik zat in dezelfde situatie als jij, en mijn vriendin heeft tegen mij gelogen. Dus mjah bespreek het met haar...
mjah, nou dit is het enige onderwerp waar wij het zowat overhebben... maar liegen tegen elkaar zullen we nooit doen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 25-04-2003 @ 22:15:
Hoe zit het met die jongen? Weten jullie al iets of hij misschien 1 van jullie leuk vindt?

Stel dat de verliefdheid niet zo hevig is, zou ik het maar zo laten. Het zou zonde zijn als door zoiets jullie vriendschap zou stuklopen...

En wie weet kom je gauw genoeg een andere leuke jongen tegen
ik denk dat hij haar leuk vind, zij denkt dat hij mij leuk vind, dus daar schieten we niet onwijs veel mee op.... maar ik weet wel zeker dat onze vriendschap daardoor niet stukloopt..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-04-2003 @ 22:16:
Jah, precies....Je moet niet je vriendschapopgeven voor deze o-zo leuke jongen....
Btw, ik zou er eerst proberen achter te komen wie de jongen leuker vind...Jou of je vriendin...Anders maken jullie je druk om niets, lijkt mij...
Als hij nou jullie allebei niet ziet ziteen als zn vriendin dan zijn jullie snel klaar...Als hij haar leuker vind, zal je die keuze moeten accepteren...Vind hij jou leuker geldt dat accepteren voor je vriendin en wens ik je heel veel plezier met um!

Praat er btw ook over met je vriendin, als je er erg mee zit...
probleem is dat de o-zo-leuke jongen ook nog gewoon een goede vriend van ons is...
haha, wat ik dus al eerder zei is dat dat ongeveer nog het enige is waar we het over hebben...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 25-04-2003 @ 22:22:
probleem is dat de o-zo-leuke jongen ook nog gewoon een goede vriend van ons is...
haha, wat ik dus al eerder zei is dat dat ongeveer nog het enige is waar we het over hebben...
Haha, het komt vast wel goed
succes ermee iig
Oud 26-04-2003, 12:23
miro
miro is offline
T is toch leuk om samen over dezelfde jongen te zwijmelen? Maarre.. heb het er met je vriendin over dat je niet je vriendschap kapot wil laten gaan door zoiets en laat hem beslissen. Misschien wil ie wel geen van beide?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 26-04-2003 @ 13:23:
T is toch leuk om samen over dezelfde jongen te zwijmelen? Maarre.. heb het er met je vriendin over dat je niet je vriendschap kapot wil laten gaan door zoiets en laat hem beslissen. Misschien wil ie wel geen van beide?
nou, zo ontzettend leuk is dat niet hoor, om daarover te zwijmelen, zoals jij het noemt... zoals ik ook al eerder heb gezegd gaat onze vriendschap niet kapot, dat hebben we al afgesproken..

hoe moeten we hem dat nou laten beslissen dan? je kan tog moeilijk met zn 2en naar hem toegaan en zeggen, hoi, wij vinden jou leuk, kies maar even.. das lullig, bovendien is het een goede vriend van ons...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:52
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 13:49:
hoe moeten we hem dat nou laten beslissen dan? je kan tog moeilijk met zn 2en naar hem toegaan en zeggen, hoi, wij vinden jou leuk, kies maar even.. das lullig, bovendien is het een goede vriend van ons...
Hem het ieder apart laten weten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 26-04-2003 @ 13:52:
Hem het ieder apart laten weten
mjah, maar dan heb je van: wie eerst?? wie heeft het meeste recht op hem.. * alsof hij een bezit is.. maargoed*
zij heeft nog nooit een vriend gehad,ik wel, dus ik gun het haar ook van harte, maar ik heb een rotperiode achter de rug, dat weet ze, en zij gunt het mij dus ook... het is onwijs moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:27
miro
miro is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 13:49:
nou, zo ontzettend leuk is dat niet hoor, om daarover te zwijmelen, zoals jij het noemt... zoals ik ook al eerder heb gezegd gaat onze vriendschap niet kapot, dat hebben we al afgesproken..

Dan snap ik jouw probleem niet. Blijkbaar willen jullie t m niet vertellen. Lijkt me toch wel zo slim wil dr ooit iets uitkomen.

Bovendien doe je in je post hierboven idd alsof t al jullie bezit is. Wie weet wil ie geen van beide, lijkt me een goed uitgangspunt om vanuit te gaan. Sorry hoor, maar je praat over "wie het meeste recht op hem heeft". Lijkt me toch een btje raar, zeker als hij nog niet eens vanaf weet dat jullie m leuk vinden.

Zeg t m dus gewoon, dan is het gezeur voor eens en altijd voorbij, ook met je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 26-04-2003 @ 14:27:
Dan snap ik jouw probleem niet. Blijkbaar willen jullie t m niet vertellen. Lijkt me toch wel zo slim wil dr ooit iets uitkomen.

Bovendien doe je in je post hierboven idd alsof t al jullie bezit is. Wie weet wil ie geen van beide, lijkt me een goed uitgangspunt om vanuit te gaan. Sorry hoor, maar je praat over "wie het meeste recht op hem heeft". Lijkt me toch een btje raar, zeker als hij nog niet eens vanaf weet dat jullie m leuk vinden.

Zeg t m dus gewoon, dan is het gezeur voor eens en altijd voorbij, ook met je vriendin.
doe me best,. maar aangezien hij niet serieus is word dat best wel een probleem,.. we willen het ook best vertellen, maar het probleem is dat we niet weten hoe...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:22
Thomas
Thomas is offline
Vindt dat meisje jullie ook allebei leuk oid? Misschien vindt ze jullie geen van beiden leuk, dat is ook een optie. Je moet gewoon met je vriend afspreken dat diegene die dat meisje wil (als ze al iemand wil) geluk heeft. Iets anders kan je m.i. niet doen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:32
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-04-2003 @ 16:22:
Vindt dat meisje jullie ook allebei leuk oid? Misschien vindt ze jullie geen van beiden leuk, dat is ook een optie. Je moet gewoon met je vriend afspreken dat diegene die dat meisje wil (als ze al iemand wil) geluk heeft. Iets anders kan je m.i. niet doen.
Euh.. tzijn 2 meiden die een jongen leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 26-04-2003 @ 16:22:
even kleine correctie, ik ben een meisje, en mijn vriendin en ik vallen op dezelfde jongen.....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:35
vixen
vixen is offline
Ik heb ook een keer zoiets gehad, vette ruzie, maar daarna kwam het weer allemaal goed. Als jullie goede vriendinnen zijn vind ik dat jullie het elkaar moeten kunnen gunnen, en als je dat niet wil, dan moeten jullie die jongen dnek ik maar vergeten...
Oud 26-04-2003, 15:36
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 16:32:
even kleine correctie, ik ben een meisje, en mijn vriendin en ik vallen op dezelfde jongen.....

Okay, maar ff serieus..
Kdenk niet dat je kan zeggen van: wie heeft t 1e recht op hem. Ik denk idd dat je het hem maar "gewoon" moet vertellen...Dan ben je ook van die onzekerheid af..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef op 26-04-2003 @ 16:35:
Ik heb ook een keer zoiets gehad, vette ruzie, maar daarna kwam het weer allemaal goed. Als jullie goede vriendinnen zijn vind ik dat jullie het elkaar moeten kunnen gunnen, en als je dat niet wil, dan moeten jullie die jongen dnek ik maar vergeten...
ja, maar ik gun het haar, zij gunt het mij, maar hoe pak je dat dan aan??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 26-04-2003 @ 16:36:

Okay, maar ff serieus..
Kdenk niet dat je kan zeggen van: wie heeft t 1e recht op hem. Ik denk idd dat je het hem maar "gewoon" moet vertellen...Dan ben je ook van die onzekerheid af..
ja okee, maar heb je misschien dan tips hoe je dit gaat vertellen??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:48
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 16:40:
ja okee, maar heb je misschien dan tips hoe je dit gaat vertellen??
Tja, kben daar zelf ook niet zo goed in...Euh bijv: zeggen dat je meer dan vriendschap voor hem voelt, hoe hij erover denkt, wat hij voelt etc
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 26-04-2003 @ 16:48:
Tja, kben daar zelf ook niet zo goed in...Euh bijv: zeggen dat je meer dan vriendschap voor hem voelt, hoe hij erover denkt, wat hij voelt etc
mjah, is misschien wel een idee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 16:28
hi
hi is offline
Een date met zn 3-en is weer wat anders! Dan is zelfs naar de bios anders . Zo hoef je het niet gelijk te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 26-04-2003 @ 17:28:
Een date met zn 3-en is weer wat anders! Dan is zelfs naar de bios anders . Zo hoef je het niet gelijk te zeggen.

hmmmm... mjah, das een goed idee!!! danku, ga ik ff regelen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:14
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
als je die jongen ECHT wilt niet uitstellen maar proberen te versieren voor een ander er mee aan de haal gaat,want voor jet weet is ie weg
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 17:43:
hmmmm... mjah, das een goed idee!!! danku, ga ik ff regelen
* hoor de sarcastische ondertoon.. *
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:22
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 26-04-2003 @ 16:32:
Woeps, dat gaat het nog steeds op.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:24
SounD
SounD is offline
Simpel!

Kop of munt gooien...

Of nog beter een dobbelsteen met alle mogelijkheden...

1 of 2 = Hij is voor jou!!
3 of 4 = Hij is voor haar!!
5 = Hij is voor een ander
6 = TRIO!!

Volgens mij is het enige probleem hier dat hij van niets weet.. al dat gepraat en het elkaar gunnen leid tot niets.. Hij is een mens met eigen wil en niet een voorwerp dat naar iemand toe gaat.
Trek je mond open.. (ga niet naar hem toe met: " we vinden je allebei leuk voor wie kies je"), zeg hoe je voelt.. alletwee..
Of flirt alletwee met hem..

Niet zo zwaar aan tillen en zien wat er gebeurd.
Oud 27-04-2003, 11:27
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Als je het haar gunt laat die jongen dan gaan ja toch. Dan moet je hem niet leuk blijven vinden en ons met deze vragen confronteren.

En je kan wel zeggen dat het niet jullie vriendschap zou beinvloeden als 1 van jullie wat met hem krijgt maar dat weet je nooit zeker je weet nooit hoe het zal gaan lopen dus dat kan je niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 27-04-2003 @ 12:24:
Simpel!

Kop of munt gooien...

Of nog beter een dobbelsteen met alle mogelijkheden...

1 of 2 = Hij is voor jou!!
3 of 4 = Hij is voor haar!!
5 = Hij is voor een ander
6 = TRIO!!
whahahaha, ik vind deze echt super
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:45
Verwijderd
En dan staat je probleem opeens op internet, om te kijken of anderen er wel een oplossing voor hebben. *denk je dat onze oplossing er al tussenstaat, of hopen we op nog meer oplossingen?*

*trouwens, het gewoon zeggen is makkelijker gezegd dan gedaan*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 27-04-2003 @ 12:45:
En dan staat je probleem opeens op internet, om te kijken of anderen er wel een oplossing voor hebben. *denk je dat onze oplossing er al tussenstaat, of hopen we op nog meer oplossingen?*

*trouwens, het gewoon zeggen is makkelijker gezegd dan gedaan*
ik denk niet dat onze oplossing dur tussenstaat al hoor, we kunnen die dobbelsteen invoeren * vind persoon-in-kwestie vast een goed idee *
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:01
Verwijderd
Mja, ik denk toch dat jij en je vriendin het toch echt moeten gaan vertellen. desnoods stuur je iemand anders op em af, met de vraag wat ie van een van jullie vindt. zegt ie: ik mag haar als vriendin, dan weet je dat die andere het kan gaan proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:49
SounD
SounD is offline
Weet je wat.. ik ga het wel ff oplossen.. Ik zal wel het vuile werk opknappen.

Als je me de info van die leuke jongen stuurt dan regel ik alles.

Ik zal hem heus niet inpikken voor mezelf hoor..
echt niet.

*kijkt heel onschuldig*
Oud 27-04-2003, 13:10
hi
hi is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 27-04-2003 @ 12:12:
* hoor de sarcastische ondertoon.. *
Joh, rare vraag rare reactie. Volgens mij zit je je tijd te verdoen. Zeg gewoon tegen je vriendin we gaan er allebei voor!

1 Hij kiest geen van beide
2 Hij kiest jouw
3 Hij kiest je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:43
Mindfields
Mindfields is offline
hehehe
ik heb 3 goeie vriendinnen, nr 1 en nr 2 zijn verliefd op de broer van nr 3

Ze vinden het alleen maar leuk, fijn "zwijmelen" over dezelfde jongen..
Oud 27-04-2003, 15:56
tsjiwaawaa
tsjiwaawaa is offline
tsja, als jij denkt dat hij je vriendin leuk vindt, mag je ze natuurlijk niet in de weg staan. maar dat is andersom ook zo. als hij ooit iets met je mocht krijgen, moet je haar ook duidelijk maken dat je er niets aan kan doen. heb je al enig idee of je het gaat vertellen of niet?
Oud 27-04-2003, 15:57
Bright Halo
Bright Halo is offline
Total suckage

Ik hoop dat me zoiets nooit overkomt
Oud 27-04-2003, 16:05
Loezzel
Loezzel is offline
Klinkt allemaal een beetje puberaal naar mijn idee.
Als die jongen ook een goeie vriend van jullie is, moeten jullie een subtiel gesprekje aanknopen waardoor duidelijk wordt of hij verliefd is en welk meisje dat zou moeten zijn.... En dan kunnen jullie weer verder kijken...

Oud 27-04-2003, 17:49
Dory
Dory is offline
tsja...ik ben dus de nummer drie van Parallel en ik vind het maar niks
Maar goed, wat ik in de situatie van Charly-1704 zou doen is gewoon met die vriendin afspreken dat jullie er allebei voor gaan! Degene die met hem krijgt ( als er al een met hem krijgt) die heeft dan geluk en de ander moet er dan maar mee leven...

ik vind het altijd een beetje dom in de meisjes bladen: "Friends gaan voor een leuke boy!!!" je moet gewoon niet je vriendschap laten verpesten omdat je vriendin de jongen krijgt die jij niet krijgen kon jammer dan, volgende keer beter
Oud 01-05-2003, 10:58
Verwijderd
ja, dat is inderdaad best moeilijk,
ik heb gelukkig zelf nooit in zon situatie gezeten.. maar ik zou zeggen: ga ervoor!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:39
Verwijderd
alvast allemaal bedankt voor jullie reacties. we zullen kijken wat we ermee kunnen!!

Kus!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:55
Verwijderd
grbml, en nou is rotte ook nog dat hij op vakantie het meisje van zijn dromen heeft ontmoet en dus verliefd is op haar *grmbl*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:02
Verwijderd
Wees maar blij; nu kunnen jij en je vriendin die jongen uit jullie hoofd zetten en blijft jullie vriendschap gewoon goed. Als 1 van jullie 2 iets met die jongen had gekregen was de vriendschap misschien kapot gegaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:14
miro
miro is offline
Citaat:
WooF schreef op 05-05-2003 @ 10:39:
alvast allemaal bedankt voor jullie reacties. we zullen kijken wat we ermee kunnen!!

Kus!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 07-05-2003 @ 17:14:
tis er??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:02
miro
miro is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 07-05-2003 @ 19:58:
tis er??
Waarom bedankt woof voor alle reacties? T gaat toch om jou?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten