Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha, wat ik dus al eerder zei is dat dat ongeveer nog het enige is waar we het over hebben... |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes ermee iig
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe moeten we hem dat nou laten beslissen dan? je kan tog moeilijk met zn 2en naar hem toegaan en zeggen, hoi, wij vinden jou leuk, kies maar even.. das lullig, bovendien is het een goede vriend van ons... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij heeft nog nooit een vriend gehad,ik wel, dus ik gun het haar ook van harte, maar ik heb een rotperiode achter de rug, dat weet ze, en zij gunt het mij dus ook... het is onwijs moeilijk.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien doe je in je post hierboven idd alsof t al jullie bezit is. Wie weet wil ie geen van beide, lijkt me een goed uitgangspunt om vanuit te gaan. Sorry hoor, maar je praat over "wie het meeste recht op hem heeft". Lijkt me toch een btje raar, zeker als hij nog niet eens vanaf weet dat jullie m leuk vinden. Zeg t m dus gewoon, dan is het gezeur voor eens en altijd voorbij, ook met je vriendin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook een keer zoiets gehad, vette ruzie, maar daarna kwam het weer allemaal goed. Als jullie goede vriendinnen zijn vind ik dat jullie het elkaar moeten kunnen gunnen, en als je dat niet wil, dan moeten jullie die jongen dnek ik maar vergeten...
||
![]() |
Citaat:
![]() Okay, maar ff serieus.. Kdenk niet dat je kan zeggen van: wie heeft t 1e recht op hem. Ik denk idd dat je het hem maar "gewoon" moet vertellen...Dan ben je ook van die onzekerheid af.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Simpel!
Kop of munt gooien... Of nog beter een dobbelsteen met alle mogelijkheden... 1 of 2 = Hij is voor jou!! 3 of 4 = Hij is voor haar!! 5 = Hij is voor een ander 6 = TRIO!! Volgens mij is het enige probleem hier dat hij van niets weet.. al dat gepraat en het elkaar gunnen leid tot niets.. Hij is een mens met eigen wil en niet een voorwerp dat naar iemand toe gaat. Trek je mond open.. (ga niet naar hem toe met: " we vinden je allebei leuk voor wie kies je"), zeg hoe je voelt.. alletwee.. Of flirt alletwee met hem.. Niet zo zwaar aan tillen en zien wat er gebeurd.
|
Als je het haar gunt laat die jongen dan gaan ja toch. Dan moet je hem niet leuk blijven vinden en ons met deze vragen confronteren.
En je kan wel zeggen dat het niet jullie vriendschap zou beinvloeden als 1 van jullie wat met hem krijgt maar dat weet je nooit zeker je weet nooit hoe het zal gaan lopen dus dat kan je niet zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
tsja, als jij denkt dat hij je vriendin leuk vindt, mag je ze natuurlijk niet in de weg staan. maar dat is andersom ook zo. als hij ooit iets met je mocht krijgen, moet je haar ook duidelijk maken dat je er niets aan kan doen. heb je al enig idee of je het gaat vertellen of niet?
|
Klinkt allemaal een beetje puberaal naar mijn idee.
Als die jongen ook een goeie vriend van jullie is, moeten jullie een subtiel gesprekje aanknopen waardoor duidelijk wordt of hij verliefd is en welk meisje dat zou moeten zijn.... En dan kunnen jullie weer verder kijken... ![]()
|
tsja...ik ben dus de nummer drie van Parallel en ik vind het maar niks
![]() Maar goed, wat ik in de situatie van Charly-1704 zou doen is gewoon met die vriendin afspreken dat jullie er allebei voor gaan! Degene die met hem krijgt ( als er al een met hem krijgt) die heeft dan geluk en de ander moet er dan maar mee leven... ik vind het altijd een beetje dom in de meisjes bladen: "Friends gaan voor een leuke boy!!!" je moet gewoon niet je vriendschap laten verpesten omdat je vriendin de jongen krijgt die jij niet krijgen kon ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand die ik amper ken Baerrito | 6 | 22-11-2016 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin en ik zijn op dezelfde jongen :o beapau_ | 8 | 08-04-2011 11:54 | |
Liefde & Relatie |
voorkomen verliefdheid Klarijndemaan | 23 | 03-03-2008 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Zo verliefd op hem Verwijderd | 8 | 28-02-2008 14:16 | |
Liefde & Relatie |
op dezelfde jongen als mijn vriendin ninatje | 17 | 12-02-2004 23:47 | |
Liefde & Relatie |
ik ben weer es verliefd op dezelfde jongen maar.. nathalie_nedved | 7 | 22-09-2002 11:08 |