![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de verschillen: van max 200kbs naar 60 kbs CONSTANT slechte service... betere service.. ik krijg dan minder downtijd... owja... aansluitingskosten... das niet goedkoop.. ik houd het maar voorlopig bij chello... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het belachelijk!!!!!!!!!!!
Ik heb die mail ook gehad en ben behoorlijk boos. Tuurlijk, ik heb wel toevallig een goede verbinding, en tuurlijk is het goedkoper dan ADSl maar daarintegen is de hulpservice gewoon kut met peren, ik heb Chello nu af 2,5 maand en heb nog geen rekening gezien (niet heel erg, maar geen goed aanzien t.o. de consument, krijg ik zometeen 3 maanden in 1 keer te betalen ofzo ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Het is idd gewoon belachelijk!
![]() ![]() Vannochtend lag chello weer plat bij mij, bel ik die @*%&Y@#* service dienst; Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog wel tevreden momenteel..wat boeit die € 2,50 ofzo extra nou? Ik ben allang blij dat we hier kabel hebben, anders zit ik met een 128k-ISDN lijntje waar je je blauw aan betaalt. En zo traag is Chello nog niet, althans niet hier in Gelderland...toegegeven, 's avonds tussen 6 en 12 en in het weekend overdag is het wel flink trager dan doordeweek, maar dan zit je toch alleen te chatten..je moet wel een dwaas zijn om dan te gaan downloaden
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleempje met het internet Obi Wan | 8 | 04-12-2006 14:25 | |
Software & Hardware |
[Internet]Kpn opnieuw aansluiten Relief | 5 | 08-10-2006 14:23 | |
Software & Hardware |