Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
the onion heerst
![]() ze hebben ook een artikel over marilyn manson die langs de deuren ging om mensen te shockeren. http://www.theonion.com/onion3703/marilyn_mason.html en ook over een extra cirkel die rond de hel wordt gebouwd omdat het te vol wordt. ![]() http://www.theonion.com/onion3408/tenthcircle.html
||
![]() |
Citaat:
dat er serieus mensen zoals die dude zijn die denken dat ze serieus worden genomen? true punk, green day? the offspring!? nofx vind ik zowiezo niet zo'n geweldige band maja i don't deny the fact dat ze wel punk zijn want dat zal dan ook best wel ![]() ![]() wat is er mis met naar craig's brother, ten foot pole, venerea etc. luisteren, ben je dan niet punk meer (not that i'm trying anyway)? auw, doet dat even pijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Oftewel jij neemt hem niet serieus, maar jij weet ook niet wat het precies inhoud lijkt em dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mag je tegenwoordig ook al niet meer naar muziek luisteren zonder gezeik dat je natuurlijk wel de geschiedenis van punk moet kennen ofzo? kinda sad don't you think |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Johnny Thunders & The Heartbreakers Dead Boys/Stiv Bators Social Distortion The Clash The Pointed Sticks Real Kids Buzzcocks zijn ook wel oke Velvet Underground beschouw ik niet echt als punk, maar het is wel geniaal!
||
Citaat:
||
Citaat:
The Sex Pistols (ook al beheersen ze hun instrumenten niet ![]() The Buzzcocks The X-Ray Spex UK Subs Angelic Upstarts Peter & the Test Tube Babies En ga zo nog maar even door. 1976 punk rules! Ook 999 en The Exploited mogen er wezen trouwens.
||
Citaat:
Johnny Thunders & The Heartbreakers zijn amerikaans Dead Boys/Stiv Bators - zijn amerikaans Social Distortion - zijn amerikaans The Clash - UK The Pointed Sticks - canadees Real Kids - amerikaans Buzzcocks - UK en hoe kon ik Johnny's NEW YORK DOLLS vergeten dus ja amerikaanse punk, ik kan het niet beter noemen dat doe ik niet, ik luister gewoon wat goed is, ik trek geen landen voor. - G.C.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
- G.C.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriendin heeft hulp nodig. Oezem | 26 | 13-10-2009 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Als je niet meer weet wat iemand nou echt meent Verwijderd | 15 | 10-09-2006 22:39 | |
Liefde & Relatie |
pff snapt hij het dan echt niet?? justlikeme! | 13 | 13-06-2004 09:44 | |
Liefde & Relatie |
Angst & Twijfel Zweefvliegtuig | 16 | 01-12-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
snap hem niet hoor... **thuggirl** | 11 | 22-01-2003 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
uitvloeisel van een literaire jamsessie met een gestadige springer Woodstock | 14 | 22-08-2001 19:10 |