Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
totaal niet komisch, goed geacteerd of wat voor verhaal dan ook? 1 van de veeeeeeeelee highschool "komedies" die eigenlijk allemaal nergens over gaan. maarem ik vind ehm equilibrium wel cool en verder nog geen film uit dit jaar gezien geloof ik .. oh ja the recruit, niet echt super maar das ook wel een vermakelijke film
|
Meest spannende:
Danny Boyle's 28 DAYS LATER Meest dramatische: Spike Lee's 25TH HOUR Meest Poëtische: Steven Soderbergh's SOLARIS Meest Grappige maar toch ook zielige: Lucky McKee's MAY
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 23:22. |
![]() |
||
Citaat:
Deze thread heeft ook meer Spirited Away nodig.
|
nee
slowmo shit - niet nieuw, van oude films: whoo (hard boiled bijvoorbeeld, en al zijn eerdere werken ook) verhaal - niet nieuw, van oude strips: frank miller (sin-city bijvoorbeeld) veel andere dingen - van ideeen van kurosawa maarja, het is verder gewoon een toffe film hoor, niets op aan te merken, en niet alleen veel matrix shit is gejat van kurosawa, maar ook de hele star-wars lay-out is van hem
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik bedoelde alleen maar, je kan niets meer rip-off noemen omdat alles al een keer voorbij is geweest, dus equilibrium is geen matrix rip-off maar gewoon weer "iets wat al is geweest",net als de matrix en alle andere films.. daar kan je niets aan doen
||
Citaat:
![]() dat zeg ik verkeerd: lucas sucks
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
phone booth is wel cool
geniaal hoe iemand een film van een uur en een kwartier kan maken met een set bestaande uit een telefooncel en een stukje straat en het dan toch spannend kan houden beetje voorspelbaar, maar ik had genoten van het acteerwerk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Films, TV & Radio |
Freddy vs Jason TAFKAB | 72 | 08-09-2003 16:58 | |
De Kantine |
1 april grap! stickybandit | 76 | 30-04-2003 18:19 | |
Liefde & Relatie |