Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je bijna alleen mp3's hebt kun je het beste een mp3-speler kopen. Converten van mp3 ==> MD komt de kwaliteit nl. niet ten goede. Bovendien zijn mp3-spelers goedkoper. Kijk maar eens op www.mp3cdspelers.nl of www.mp3man.nl en maak voor jezelf een afweging tussen prijs/opslagruimte/afmeting/etc. Ikzelf ben groot voorstander van flash MP3-spelers. Erg klein, volledig shock-proof en je hebt ook al Compact-Flash kaarten van 0,5 of 1GB
|
![]() |
|
![]() |
http://www.mp3cdspelers.nl/winkel/?produkt&id=318
Deze vinnik wel leuk! Maar flash??? Wat is bijvoorbeeld een goed product als jullie op die site kijken? Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar MP3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.apple.com/ipod/
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 20:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
owkeej!!! Je hebt gelijk! Ik ga maar even denken.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=352
Zelf heb ik de iRiver IMP350; de voorganger van de IMP400. Fantastisch apparaat, prima geluidskwaliteit, oerdegelijk en niet te vergeten klein vergeleken met normale discmans. Slechts 16mm dik! Leest CD-RW's als een beer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoals Dobermann al zegt, iRiver maakt ook hele mooie Mp3 spelers. Dan weet je in ieder geval zeker dat je kwaliteit hebt. Als je 't over Flashplayers hebt schijnt de iBead 't wel aardig te doen. |
![]() |
|
iPod is erg leuk dingetje ja. Hoeveel mag 'ie kosten?
Ook leuk is een Flash Pendrive met MP3 functie. Hiermee kun je ook bestanden overzetten naar andere computers, en ook MP3s luisteren. Weegt 30 gram zonder batterij, met één AAA batterij kun je 12 uur muziek luisteren. Hij is hot plug & play voor Windows 2000/XP, en drivers voor 9x. De 256MB versie kost €125, de 128MB versie kost €100. Foto: ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/70
Apple iPod 10GB € 299,- Apple iPod 20GB € 433,- iPod heeft een harde schijf.. nadeel is dat het meer stroom verbruikt. Maar je kan er wel veel liedjes op kwijt en het handige van iPod is dat het herlaadbaar is. Het is ook een keuze van wat je zelf wilt. Zo'n lichtgewicht ding ook wel grappig. Met 1 batterijtje kan je URENLANG afspelen. Maarja, niet herlaadbaar ... en opslagcapaciteit is ook velen malen minder dan een iPod. Trouwens, zo slecht is een MD ook weer niet. Met een MD kan je ook opnemen. En dat kwaliteitsverlies is ook bullshit. Met optische kabel is er geen kwaliteitsverlies. Via analoge kabels zal er best wel een beetje verlies zijn, maar dat merk je echt niet als je met een hoofdtelefoontje of met oordopjes luistert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf vind ik het heel prettig werken. Je neemt ze ook heel makkelijk mee en het verwisellen ervan gaat heel snel. |
![]() |
|
mini disc is beter. je kunt vanaf elke bron opnemen je kunt digitaal opnemen. het enigste wat onhandig is 1:1 opnemen. maar je kunt wel 5 cd's op 1 minidisc kwijt en een minidisc kost tweeen en halve euro en hoeveel kost wel niet zo'n flash geheugen van een mp3 speler over de 100 onderhand even duur als een md speler
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, op 1 MD gaat net zoveel als op een CD. Als je er toch meer op kwijt wilt gaat de kwaliteit wel achteruit. |
![]() |
||
Citaat:
En dat meisje gaat echt niet muziek zelf opnemen, maar makkelijk MP3tjes downloaden via KaZaA. En als je MD hebt moet je dat dan weer gaan converten. Lijkt me niet aan te bevelen. Bovendien is Flash optisch en geen bewegende onderdelen. Weegt superlicht (30 gram) en zul je eigenlijk nooit problemen mee hebben (geen bewegende onderdelen). Als je een simpele goedkope en kleine player wilt hebben waarmee je simpel MP3tjes op kunt zetten, heb je natuurlijk een MP3 speler nodig. iPod is leuk ding, die 10GB. Geeneens zo heel duur. Ach, topicstarter moet maar kijken. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
( heb zelf 2x MD; 1 deck, 1 walkman...ik vind het gewoon te relax...maar ja dat is persoonlijk ![]()
||
Citaat:
![]() ben zelf ook geïntereseerd, en bij mij mag t bijna nix kosten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En beter? Hmmm... volgens mij kan die pendrive alleen mp3's spelen en that's it. Geen 11 equalizers, geen submappen, geen FM-radio met 15(of 11) geheugenplaatsen en auto-search functie. Geen voice en radio recording, geen ID3-tags, geen WMA. Maar goed, de I-bead is ook een stuk duurder, dus is het verschil ook wel te verantwoorden. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh ja, en niet te vergeten de superieure Li-polymer batterij.In slechts 3 uur volledig opgeladen en in 1 uur voor de ½ opgeladen. En niet te vergeten de upcoming support voor SRS-WOW(die van WMP, maakt het geluid mooier) en playlists.
Disclaimer: no spam intended, je vroeg er zelf om ![]() |
![]() |
|
Idd wel mooi ding ja.
Maar hoeveel kost ie dan? 128MB en 256MB versie? Verder heb ík die functies niet nodig, ID3 tags en ingebouwde radio vind ik wel handig, voor de rest maakt het me niet zoveel uit en moet ie vooral klein zijn. En op één AAA batterij 10 uur muziek vind ik ook fijn. Kan ik nog eens reserve batterij meenemen enzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Met een aantal MDjes in leuke kleuten 6 stuks € 7,- en je zet al je MP3tjes op je Md, via je usb kabeltje, dit gaat echt razend snel al je mp3tjes worden netjes geconverd. Je kan springen met dit ding, en met 1 penlight batterijtje doe je werkelijk >40 uur. ![]()
||
Citaat:
Als zij alleen maar haar verzameling MP3tjes wilt beluisteren, is een MP3 speler toch veel handiger? Als je nou dingen zou willen opnemen e.d. is MiniDisc natuurlijk handiger. Alhoewel de betere MP3 spelers tegenwoordig ook geluid op kunnen nemen (en naar MP3 kunnen wegschrijven).
||
![]() |
Citaat:
![]() (En trouwens... zo bijzonder goed zijn die mp3jes vaak niet) MP3 spelers hebben vaak weinig geheugen. (Tenzij je zo'n ipod koopt oid) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Minidisc/mp3-spers] MD vs. mp3 GeritoDM | 17 | 14-03-2004 23:22 | |
Software & Hardware |
[Portable Audio] MP3-speler of Minidisc? Verwijderd | 42 | 06-04-2003 18:03 | |
Software & Hardware |
[discman]welke is goed? Verwijderd | 16 | 10-09-2002 18:44 | |