Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wil iig uitbreidbaar.. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is CF geheugen helemaal niet duur. Spelers met enkel intern geheugen zou ik mijden. Koop er een met een CompactFlash ingang en koop een 256MB kaartje voor €70 ofzo. Natuurlijk is magnetische opslag goedkoper, maar daar ben ik absoluut geen fan van. ![]() Verder kun je natuurlijk alles converteren, dus ook MP3 naar MD, maar leuke van MP3 is nu juist dat je dezelfde kwaliteit behoud en je bovendien moeite bespaart.
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
MINDISC!!!
maar dan moet je er wel een met netMD hebben. Dan kan je m gewoon aan je usb-poort hangen, en dan de mp3tjes naar je minidisc slepen, die worden dan weer geconverteerd naar ATRAC (mindisc-standaard). Enige nadeel hiervan is dat je niet van pc naar pc kan kopiëren, maar ach, dat moet toch geen probleem zijn ? Verder is het grootste voordeel dat md-schijfjes in vergelijking met mp3geheugen heel goedkoop is, en dat er op 1 schijfje als 4 uur muziek past. Dat gaat niet lukken met je mp3spelertje. of je moet een iPod nemen ofzo ![]() Kijk anders ff op minidiscworld.nl, staat het een en ander beter uitgelegd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.cgi?A=412062 Afmetingen: (BxHxD) 53 x 57 x 18 mm |
![]() |
||
Citaat:
128kbit = 16kB/s 16kB/s = 56MB/h 56MB/h = 112MB/2h 112MB/2h = 224MB/4h Voor 4h muziek dus 224MB. Dus op een 128MB kaartje past iets meer dan 2 uur muziek, en op een 256MB kaartje ongeveer 4½ uur. *optisch* ![]()
||
Citaat:
Verder vind ik de prijs wat hoog, $349 USD vertaalt vaak naar €400, ongeacht de lage dollarprijs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewicht: 83gram ![]() (de mp3speler is 50x80x15) En hij kost idd $349, dat word niet 400,- volgens de koers volgens mij.. |
![]() |
|
![]() |
k heb zo'n mp3 speler met HDD, 10 gig, (als een van de eerste
![]() ![]() ![]() ![]() ook geen last schokken, ![]() afmetingen: weet ik niet presies, 2,5x12x8, dat komt in de richting, past mooi in me broekzak ![]() succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.minidiscworld.nl/nl/dept_18.html#item_254 |
![]() |
|
![]() |
Afgaande op de kwaliteit van de muziek zou ik alleen voor MD gaan als je een boel (non-mp3) cd's hebt (en deze ook op je speler wilt gaan zetten), aangezien de kwaliteit bij het converteren van mp3 naar MD-formaat nog eens wordt verslechterd.
Verder kun je op 512MB echt wel genoeg kwijt (en anders pleur je er nog een kaartje van 512 bij als de prijs er toch niet toe doet). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denk je dat ik 'm daar zeker niet bestel ![]() |
![]() |
|
Neem n apple ipod!
10gb 499 euro 20gb 817 euro (de 5gb is niet meer interessant, die gaat toch bijna uit produktie) Hij is compatible met OS X en windows Xp en t design is ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou voor de Archos MMJB gaan. de 20gb kost nu ongeveer $350 en binnenkort komt de AV140 (met 40 gb) uit die ongeveer $450 gaat kosten. Op deze laatste kan je ook divx afspelen |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- 20Gb gaat als een tiet met USB2 of Firewire. (Zoals de Ipod dat gebruikt) - Je kan erg goed muziek indelen, je vindt je muziek echt heel snel terug. - Dat batterijen vreten valt best mee, beetje speler heeft een goede accu die best een tijd meegaat. - Een ipod weegt zo'n 200g. Valt best mee. Ik vind een HDD speler zoals de Ipod téveel kosten voor een Mp3 speler. Ik zou 't er zelf niet aan uitgeven. Maar ik kan geen nadeel aan zo'n apparaat ontdekken; m'n broertje heeft er 1 en ik vind 'm ontzettend gaaf. Jammer van de prijs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is ook de reden waarom ik MD heb gekozen ipv Disc-Man. (MP3, was toen niet zo bekend en te duur) Mij lijkt MD ook veel fijner werken dan MP3. Je kan er ook nog eens van opnemen vanaf CD, bandje, radio ![]() Zelf heb ik een Sharp, en die maken ze van uitstekende kwaliteit. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zit een laser in zo'n ding, tis geen casettebandje ofzo ![]() Of begrijp ik het begrip magnetisch niet? MD is gewoon een kleine soort CD alleen is de muziek hierop geencodeerd. Right? |
![]() |
||
Citaat:
Deze mp3speler is ongeveer 1 van de beste. Ik heb'm zelf ook. De witte versie dan, maar er is echt geen betere, alles zit erop en eraan!!!
||
Citaat:
|
Ik heb mijn huidige portable MD al 3 jaar.
Het was toendertijd de beste van Sharp. Nu zit ik te kijken misschien is een MP3speler wel wat, gewoon voor onder het reizen enzo, muziekje luisteren. De MD gaat gewoon bovenop m'n stereo(staat ie nu toch continu). Qua prijs ligt dit aardig in m'n budget: XP Duex 128MB prijs: € 119,-(pricewatch @ Tweakers) Overzicht Deze zeer geavanceerde Koreaanse MP3 - WMA speler is ook nog eens te gebruiken als Pendrive! Dus heeft u naast een compact spelertje ook makkelijk opslagmedium. U kunt onder Windows ME, 2000, XP zonder een driver of software te installeren direct bestanden downloaden via de Windows Verkenner. Erg makkelijk want waar u ook bent, plug de Duex XP in en download de nieuwste MP3's of bestanden van school of werk op uw speler. Door het grote verlichte display is het zeer gemakkelijk om songs te vinden en te selecteren. Uiteraard wordt de bestandsnaam en ID3 tag weergegeven op het display. Er kunnen zelf drie regels tekst tegelijk worden weergegeven. Tenslotte heeft de XP een speelduur tot wel 12 uur met één enkele AAA batterij! Om misverstanden te voorkomen de Duex XP (MP 302) is de opvolger van de Duex (MP 304) , de 304 is niet plug & play zoals de XP en mist ook de A > B repeat functie. Kenmerken o.A: Standaard geheugen 128MB Geheugen uitbreiding niet mogelijk Ondersteund MP3 en WMA bestanden 3 lines grafisch display met verlichting Interface USB 1.1 en 2.0 Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps Stereo draagketting oortelefoon set USB kabel voor moeilijk bereikbare plaatsen Voeding 1 AAA batterij Batterij speelduur tot 12 uur Afmetingen 93.5mm x 30mm x 20mm Gewicht 34 Gram USB Plug & Play geen software nodig Signal to Noise > 90DB Voice recorder 5 equalizer modes Kleur zilver met donkergrijs Behuizing kunststof 1 jaar volledige fabrieksgarantie Website fabrikant www.mplove.com In de doos Duex XP MP302 128MB zilver Installatie CD (niet nodig voor Windows ME, XP, 2000) Stereo draagketting oor telefoon USB kabel Handleiding AAA batterij Plaatjes: zie http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=289 Is t wat voor de prijs? Weet je iets beters?
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|