Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anyways; bij mij hadden vakken gewoon een vast aantal uren, maar of daaraan gehouden werd boeide ze niet. Alleen het vrije deel werd bijgehouden (kreeg ik zelfs een document van mee bij mijn diploma ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar misschien wordt dat op sommige scholen economie 1 genoemd? nou ja, ik ken het iig als ecd (en totaalvak is dan ect)
||
Citaat:
Nou ja boeie, ik háát eco ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
E&M, N&G en N&T hebben dezelfde studielasturen, zodat als je 1 vak in je vrije deel neemt altijd genoeg uren hebt (je moet er geloof ik minstens 120 uur bij nemen, en het vak met de minste uren dat je erbij kunt nemen is 160 uur). Op atheneum (en havo geloof ik ook) mag je maximaal 2 vakken in je vrije deel nemen, het maakt niet uit hoeveel uur die vakken zijn. Op het gymnasium moet je er 2 of 3 in je vrije deel nemen (waarvan minstens 1 latijn of grieks is). Bij een bepaalde combinatie bij C&M mag je niet alleen biologie1 in je vrije deel nemen, omdat je dan te weinig uur hebt.
Bij mij op school wordt er dus alleen bij C&M echt op gelet. Bij iemand die ik ken op school kunnen ze trouwens iets van 6 vakken in hun vrije deel nemen. Zij had geloof ik N&G met filosofie, duits2, aardrijkskunde, geschiedenis2 en latijn ![]() Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 19:13. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielen na 2007: Een verbetering? X_Mariet_X | 187 | 05-04-2006 18:24 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje over studielast Kimisa | 5 | 27-05-2005 22:41 | |
Algemene schoolzaken |
Teveel studielasturen over Elektro M.J. | 16 | 30-09-2003 17:19 | |