Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben zelf ook DJ...
Heb tot nu toe alleen schoolfeesten + examenfeesten gedaan ( spreek ik alweer over 2-3 jaar terug ) en heb 1x mogen draaien in het Karrewiel ( www.karrewiel.be )... Draai voor techno, industrial, hardcore, oldschool...en de betere hardstyle ![]() Favo dj's/ producers: Promo, Peaky Pounder, Aphex Twin, Dave Clarke, Rush, Prodigy, Rude Awakening, Darkraver, Vince ( oldschool master ! ), Neophyte ( blijft leuk die eigen amiga sound ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 20:17. |
![]() |
|
![]() |
Tiesto is een goede Dj alleen zijn nummers zijn TE herkenbaar..
Maar neemt niet weg dat hij veel kwaliteit heeft.. en Genoeg geld ![]() Wou dat ik dat zou verdienen..... Ik mag nu in Alcazar Draaien als LeerlingDJ (www.alcazar.nl) Zijn er hier mensen op het forum die in een discotheek draaien?
|
![]() |
favo dj's:
Paul (hardcore) Daniele Mondello (hardstyle) Haze & Abyss (hardstyle) Yves deRuyter (hardtrance) en ik heb sinds 4 maanden ook eigen draaitafels, koop zo af en toe wat plaatjes & draai voornamelijk hardstyle als je n mixje wil horen, moet je ff onderstaande link klikken; hardstyle mix 11-03-2003 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Concord Dawn Dom & Roland Photek J Magik Matt Green Polar Adam F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kom snel die platen halen ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar gelukkig zijn we met zn 2e ![]() En t publiek is natuurlijk heel gevarieerd...
|
6 uur sja...
Zoals je al zegt jullei zijn met ze 2'en... Ik had destijds alleen maar gekopieerde cd'tjes, heel veel hit explosions enzo... ![]() En een nummertje ( wat het goed doet ) een keer herhalen is neit erg, zolang het maar leuk blijft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar als je wil draaien raad ik je cdtafels aan... in aanschaf ong. even duur als draaitafels, maar qua muziek STUKKEN GOEDKOPER maar voor de 'feeling' is vinyl lekkerder (daar draai ik dus mee)
|
Mijn favo's
100% Isis Adam Beyer Chris Liebing Christian Varela Darren Price Dave Angel Dave Clarke Dave Randall Don Diablo Green Velvet James Ruskin Marco Bailey Marco V Mario Ranieri Michel de Hey Miss Djax Misstress Barbara Monika Kruse Richie Hawtin Rush Seb Fontaine Speedy J Umek Underworld Viper XXL
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
DJ/VJ's vervolg Verwijderd | 5 | 25-06-2005 14:23 | |
Muziek |
Hidden Track Kylie op 2many dj's mixalbum Metal | 6 | 25-04-2004 21:53 | |
Muziek |
Het vernieuwde topic voor IDM en Melkliefhebbers Whaxx | 258 | 03-03-2004 14:51 | |
Muziek |
Shirts van Dj's etc. pimomes1987 | 11 | 08-11-2003 11:59 |