Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 18:30
LittleBlueBoy
LittleBlueBoy is offline
Okay, zo zit het dus:

Op school val ik buiten de groep (maar dan ook echt buiten ELKE groep), ik heb geen vriendin, hou niet van uitgaan dus kom ook haast niet met nieuwe mensen in contact, zelfs op dit forum wordt ik niet geaccepteert...

Ik val overal buiten, en heb lange tijd gedacht dat te accepteren, ik heb sowieso niet altijd mensen om me heen nodig... Maar ik voel me gewoon zo verdomd alleen!

Ik heb wel een vriendin, maar ik ben bang dat ze zich voor mij schaamt... daar heeft ze in elk geval wel alle reden toe, aangezien eigenlijk niemand mij mag...

Ik weet niet wat er het nut van is dat ik dit post, maar ik denk dat ik het gewoon even kwijt wou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 18:33
Verwijderd
Je wordt op het forum niet geaccepteerd...? Ik ken je niet eens...of is dit een 'undercover-nick'? Maar dan nog. Verder, misschien beginnen met je zelfvertrouwen op te bouwen? Soms denken mensen nl 'alleen maar' dat ze door niemand geaccepteerd worden. Als je vriendin je niet zou mogen of wat dan ook, dan zou ze het wel uitmaken, lijkt me. Praat er met haar over, maar geloof haar dan ook als ze zegt dat het niet waar is. Het is niet echt eerlijk tegenover haar als je haar niet gelooft ed. Uitgaan is btw niet de enige manier om mensen te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:41
Verwijderd
heej daar,

ik denk dat je je allereerst niet moet gaan druk maken over je vriendin. ze zou je vriendin niet zijn als ze je niet zou mogen. je zelfvertrouwen moet ook opgekrikt worden. ga kijken wat jouw talenten zijn en breidt ze uit. *al is het de dansschool, de muziekschool, een scheikundegroep of een internet-netwerkgroep* zodra jij weet wat je sterke kanten zijn kan je ze uitbreiden. wellicht kan je op die gebieden ook vrienden maken. en ik weet zeker dat ook jij je plekje wel vindt. t heeft bij mij ook even geduurd, maar t is er dan toch heel veel succes met alles!

Kus
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:51
L1
L1 is offline
Laat je zelf zien binnen een groep en zoek een hobby. Maak je zelf contacten. Nog gefeliciteerd trouwens.
Oud 30-05-2003, 08:28
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
LittleBlueBoy, ik weet niet hoe jij erbij komt dat je niet geaccepteerd word op dit forum want je hebt maar 1 post gepost en dat is deze?
Sorrie, maar dat vind ik toch een beeeeeetje raar en tegenstrijdig.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 08:37
LittleBlueBoy
LittleBlueBoy is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 30-05-2003 @ 09:28:
LittleBlueBoy, ik weet niet hoe jij erbij komt dat je niet geaccepteerd word op dit forum want je hebt maar 1 post gepost en dat is deze?
Sorrie, maar dat vind ik toch een beeeeeetje raar en tegenstrijdig.
Ik heb dus ook een andere naam he

@de rest: bedankt voor de adviezen maar ik zie t zelf niet zo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 10:11
DaDaan
DaDaan is offline
Citaat:
LittleBlueBoy schreef op 29-05-2003 @ 19:30:

ik heb geen vriendin
Citaat:
Ik heb wel een vriendin
[/B]
heb je nou wel of geen vriendin ???
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 11:07
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
DaDaan schreef op 30-05-2003 @ 11:11:
heb je nou wel of geen vriendin ???
Volgens mij bedoelt hij dat hij geen lief heeft maar wel een goeie vriendin , kan toch? Enne LittleBlueBoy ik ben het volledig eens met Woof, ik weet dat het moeilijk voor je is maar als je een soort hobby zoekt dan ontmoet je automatisch mensen die dezelfde interesses hebben . En mss moet je ook maar es uitzoeken wrm. die vriendin je wel graag heeft en de rest niet, als er 1 iemand is zoals zij dan moeten er nog meer zo'n mensen rondlopen, ik wil hier niet mee zeggen dat je jezelf moet veranderen, maar mss kan je de eigenschappen waardoor die vriendin je leuk vind een beetje meer uitbouwen.
Veel succes en sterkte !

xxx
Faith
Oud 30-05-2003, 17:19
Boef
Boef is offline
misschien moet je je meer proberen opentestellen voor anderen?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:19
marlies
marlies is offline
ga op een sport daar ontmoet je altijd wel mensen en daar kan je gewoon met een schone lei beginnen en dan zullen er vast wel mensen zitten met wie je leuk kan sporten!
Oud 30-05-2003, 18:20
Draggy
Draggy is offline
niet eerst denken dat anderen je niet kunnen hebben, maar denk eerst eens na of je jezelf kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:59
LittleBlueBoy
LittleBlueBoy is offline
Ik probeer mezelf ook wel open te stellen, maar het lijkt wel alsof alles dat ik probeer verkeerd uitpakt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
LittleBlueBoy schreef op 03-06-2003 @ 23:59:
Ik probeer mezelf ook wel open te stellen, maar het lijkt wel alsof alles dat ik probeer verkeerd uitpakt...
Gewoon je best blijven doen. er komt echt wel een moment dat jij ook ergens bij gaat horen. echt waar!

Kus
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Okay, zo zit het dus:

Op school val ik buiten de groep (maar dan ook echt buiten ELKE groep), ik heb geen vriendin, hou niet van uitgaan dus kom ook haast niet met nieuwe mensen in contact, zelfs op dit forum wordt ik niet geaccepteert...

Ik val overal buiten, en heb lange tijd gedacht dat te accepteren, ik heb sowieso niet altijd mensen om me heen nodig... Maar ik voel me gewoon zo verdomd alleen!

Ik heb wel een vriendin, maar ik ben bang dat ze zich voor mij schaamt... daar heeft ze in elk geval wel alle reden toe, aangezien eigenlijk niemand mij mag...

Ik weet niet wat er het nut van is dat ik dit post, maar ik denk dat ik het gewoon even kwijt wou
Heb ik ook...
Op school gaat het nu wel beter, wordt wel geaccepteerd.
En dan moet ik weer van school veranderen...
Nog twee weken en dan is het voorbij...

KLOTE! TERING!

Net nu ik me er goed voel ga ik er weer weg!

Ach ja... heb je MSN?
Ik wel: vandalen@dolfijn.nl
Mag je wel adden, kan je een lotgenoot spreken...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:57
Isa
Isa is offline
Misschien ben je wel bang en zorgt dat ervoor dat je niet geaccepteerd word wat leid tot nog minder zelfvertrouwen en angst...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 03:47
MrOizo
MrOizo is offline
OF je moet je meer verdiepen in andere mensen en kijken hoe je nou op de juiste manier en op de juiste momenten kontakt kan maken
Oud 06-06-2003, 11:15
pienie
Citaat:
Draggy schreef op 30-05-2003 @ 19:20:
niet eerst denken dat anderen je niet kunnen hebben, maar denk eerst eens na of je jezelf kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:50
Verwijderd
dan meet je jezelf een ander houding aan, mensen zijn schapen en makkelijk te manipuleren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten