| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, kan toch? Enne LittleBlueBoy ik ben het volledig eens met Woof, ik weet dat het moeilijk voor je is maar als je een soort hobby zoekt dan ontmoet je automatisch mensen die dezelfde interesses hebben . En mss moet je ook maar es uitzoeken wrm. die vriendin je wel graag heeft en de rest niet, als er 1 iemand is zoals zij dan moeten er nog meer zo'n mensen rondlopen, ik wil hier niet mee zeggen dat je jezelf moet veranderen, maar mss kan je de eigenschappen waardoor die vriendin je leuk vind een beetje meer uitbouwen.Veel succes en sterkte xxx Faith
|
|
||
|
Citaat:
![]() Op school gaat het nu wel beter, wordt wel geaccepteerd. En dan moet ik weer van school veranderen... Nog twee weken en dan is het voorbij... ![]() KLOTE! TERING! ![]() Net nu ik me er goed voel ga ik er weer weg! ![]() Ach ja... heb je MSN? Ik wel: vandalen@dolfijn.nl Mag je wel adden, kan je een lotgenoot spreken... |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
satanisten Selimmm | 41 | 24-01-2011 20:29 | |
| Psychologie |
Nergens meer gelukkig voelen....... Verwijderd | 6 | 14-09-2010 11:08 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 22:36 | |
| Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 23:43 | |