Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bah bah bah bah BAH!
Ik vind dat zo smerig. Alles ruikt hetzelfde. Ik vond en vind het echt verschrikkelijk smerig. Toen ik in het ziekenhuis lag vroeg ik mijn moeder gewoon zelf eten van thuis mee te nemen. Maar misschien kwam het ook wel omdat ik alleen al misselijk was van medicijnen. Voor mij echt nooooooooit meer van die vieze troep! |
![]() |
|
![]() |
In het verpleegtehuis van mijn oma was alles tot snot gekookte hollandse pot, omdat die oudjes dat nou eenmaal lekker vonden en omdat hun tanden niet meer willen en hun mag ook niet meer.
Maar mijn vitale opa zit in een verzorgingsflat, en dat is echt superlekker, beter dan wat ze zelf vroeger kookten, en ik kan het zelf ook niet verbeteren. En je mag nog zelf kiezen en samenstellen ook. Verrukkelijk, het is dat ik nog geen 65 ben, anders verhuisde ik morgen!
|
Zowiezo ben ik al niet gewent om s'middags, om 12 uur WARM te eten.
Verder zat er ontzettend veel kruiden op mijn boontjes en slavink, de jus was waterig, de apelmoes zuur. Als toetje kreeg ik een sinesappel die smaakte naar plastic (nog nooit zo'n gore gehad) Het beleg op brood krijg je in aparte kuipjes of papiere zakjes maar dat is vet weinig. De kaas is trouwens te droog. Drinken: te weinig keus, vooral als je geen melk, thee, karnemelk en koffie lust.
|
Verwijderd
|
Ik vond het niet lekker, soms ging het wel, maar vaak
![]() ![]() Maar ik hou er niet van gewoon. |
![]() |
|
Ik vond het echt té ranzig. Mijn ouders (meestal mijn vader) aten het altijd op.
Toen ik in Leeuwarden lag, vroegen ze 's middags: "Wat wil je eten? Alles wat je nodig hebt door een rietje of aardappels met gehaktbal en bonen?" Nou ja, geef dan die aardappels maar... ![]() Mijn vader heeft het opgegeten en ik ging beneden een moorkop halen. Gelukkig lag ik daar maar een dag... ![]() Verder houd ik sowieso niet van dat soort eten, ook niet in de autoslaaptrein of in het vliegtuig...
|
Ik vond het toen ik een week in het ziekenhuis lag, best wel goed te eten. ze hielden er ook rekening mee dat ik vegetarisch was. maar....ik heb me toch een keer een ranzig iets gegeten. het was een vegetarische kroket met hele ranzige tofu en een vage meelachtige smaak, die was echt verschrikkelijk!!!!!
verder vond ik het altijd geweldig dat ik zelf kon kiezen wat ik wilde eten en ook de hoeveelheden. super toch? ![]() snowy
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Toen mn moeder in het ziekenhuis lag, voor ik geboren werd kreeg ze spinazie te eten terwijl er net was verteld dat je geen spinazie meer mocht eten vanwege de straling
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meer geld voor defensie. arPos | 244 | 14-09-2008 14:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Beleidszaken |
nieuw deelforum BBEM | 29 | 30-05-2003 12:28 | |
De Kantine |
Voedsel vergifitiging ESCO | 2 | 11-08-2002 10:39 |