![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nou nou wel lief spelen he
![]() Ik denk dat sommige jongens het zien als iets, dat niet mag, en wat niet mag ik spannend. Ikzelf snap het niet echt, ik denk niet dat een dikke staaf in je poepgaatje nou echt opwindend is ofzo dus je vriendin zal er volgens mij niet echt veel genot van hebben...... Maarja misschien willen de dames de jongens wil een plezier doen ![]() Mijzelf lijkt het inderdaad ook niet echt lekker.... laat ook eerst maar eens aan de voorkant beginnen, zien we dan wel verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je vriend anale sex met je wilt, is dat omdat 1. het strakker is, dus extra stimulatie 2. het eigenlijk "verboden" is en dus spannend 3. ze het gewoon een geil idee vinden 4. ze graag tegen een kont aanrijden en jou kont daar uitermate geschikt voor vinden: wees blij!
|
Ehrm ik slik ff bij het idee hahaha nee lijkt me niet echt een lekker idee. Om maar even iemand te quoten: "Your exithole should always stay an exithole." En het lijkt mij ook niet echt lekker voor de dames want het schijnt nogal pijnlijk te zijn en volgens mij zit er niet echt een sexuele waarde voor de vrouw aan....
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Het zal wel vooral mentaal zijn, want in tegenstelling tot bij mannen zit daar niets stimulerends. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach ik wil het graag eens proberen. Gewoon om te weten hoe het voelt. Maar dan alleen met een dame die dat ook graag wil.
||
![]() |
Citaat:
Begin dus heel voorzichtig. als je het echt wil probeer het eerst is met 1 vinger en ga dan verder. Ook glijmiddel is een aanrader, vaseline kan ook alleen niet met een condoom. |
![]() |
|
lijkt me gewoon heel erg leuk om een keertje te doen. Je leeft toch maar een keer, dus waarom niet. Nee, dat betekent niet dat ik ook gelijk aan poep/plassex zou doen, dat ik een heel ander verhaal. Maar anaal is gewoon anders en bovendien zijn vrouwenbillen gewoon verrekte mooi om te zien en om lekker in te knijpen, dus waarom dat dan niet?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
sjongejonge lekker negatieve reactief van de dames hier
![]() ben ik dan de enige vrouwelijke die het best eens wil proberen? (of heb ik niet goed gelezen?) en het doet idd alleen pijn als de partner in 1 x doorstoot, als je alles langzaam "oprekt" (door vingers, steeds vinger erbij, event. buttplugs e.d.) gaat het best pijnloos, en denk zelfs dat ik et lekker zal vinden!
||
![]() |
Citaat:
Voor alle geile anale boys dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij vindt vrijwel elke jongen het stiekem wel geil, maar durven er veel het niet toe te geven omdat ze bang zijn dat het iets met homo's te maken heeft ofzo. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar, ik vraag me af of meisjes dit wel lekker vinden>? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |