Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Wat vindt je moeder van de hele situatie? Of heb ik daar over heen gelezen...?) |
![]() |
|
tja.... k weet niet echt de mening van mijn moeder, ik heb geen goed contact met haar, ik heb altijd ruzie.
men zegt dat ik aant puberen ben ![]() kisses, black~light. ps: ja missch. kan hij toch wel iets betekenen. hij kent ons ook niet.
||
oei, klinkt allemaal niet zo best, k weet nie zo goed wat k moe zeggen, vind het echt heel rot voor je.. (en das gemeend)
hmm, jah, wat eigenlijk al gezegd is.. toch hulp zoeken..(bureau jeugdzorg oid) volgens mij kan je best nog een keer naar die vertrouwenspersoon gaan, hij/zij moet je toch serieus nemen... Citaat:
verder weet k eigenlijk niks zinnigs te zeggen.. oh jah nog een ding, k vind niet dat je,je aanstelt... kuzzies mir |
![]() |
|
hoi black~light,
ik las het met open mond, en vind het echt vreselijk voor je!! maar... hoe makkelijk het ook klinkt: MAAK ER GEEN EINDE AAN. >>vecht!! >> ga door!! >> niet voor anderen, voor jezelf meis, als het goed is heb je nog zo lang te leven. en heus, ooit word het beter. en dan denk je terug aan nu... en dat je dood wilde. en geloof me, dan ben je blij dat je het NIET hebt gedaan. er komen mooie en goede dingen, die je achteraf NOOIT hebt willen missen. de vooruitzichten zijn nu misschien nog niet zo goed... maar het komt echt wel! het komt alleen niet aanwaaien... dus houd het vechten nog even vol. het klinkt stom, en net of ik je niet begrijp. maar ik heb me ook vreselijk down gevoeld. en nu, nu ben ik blij dat ik leef. liefs, wendy
|
Black~light, dit is niet leuk meer. Aan jouw situatie moet wat gedaan worden, en wel door jou.
- Stop met snijden - Vertel de waarheid - Eet goed - Blijf van de drugs af - Probeer geen zm te plegen!!! - En zoek hulp inderdaad. Het lijkt op dit moment alsof je een beetje lusteloos bent en helemaal geen puf hebt om er wat aan te doen. Maar je moet de moed toch bij elkaar rapen, want zo kan je niet door gaan! Er moet veel gebeuren, maar begin gewoon bij het begin. Dan lukt het uiteindelijk best! Praat met iemand die er een beetje verstand van heeft. Nou en, dan heb je gelogen. Vind je het gek, in jouw situatie? Dat accepteert diegene maar. Het maakt ook niets uit wat diegene van jou denkt, je hebt gewoon hulp nodig en daar kom je voor. Hou je niet groot, vertel geen leugens en houd niets achter! Stoppen met snijden is niet makkelijk. Maar zeg gewoon nu tegen jezelf: "Ik stop ermee". En denk niet twee minuten later dat het toch niet lukt, want je kan het! En of je daar nu nog vijf jaar hulp bij nodig hebt of je er binnen een half jaar vanaf bent, uiteindelijk lukt het! Vertrouw daar op, okay? Je moet elke dag goed en gezond eten en van de drugs weg blijven. Ik weet niet of je het vaak hebt "geprobeerd", maar zorg gewoon dat je het niet hebt. Dan kun je het niet gebruiken ook. Jemig, dit is veel... Oh, en dan ook nog je vader... Hij is niet jouw verantwordelijkheid. Blijf erbij uit de buurt als hij dronken is, loop gewoon weg. Probeer hem geen vat op je te laten hebben. Vertel het aan anderen, volwassenen, dan kunnen die er wat aan doen. Jij hebt je eigen problemen op dit moment. Echt heel veel sterkte meis!!! Nona
||
Citaat:
![]() liefs, black~light.
|
![]() |
pppff wat erg voor je allemaal!!!!!
je moet echt gaan proberen goeie hulp te zoeken zoals iedereen hier al zegt. dat je het aan je vriendinnen hebt fteld is al heel wat. stap 1 in de goeie richting al een beetje. blijf van de drugs af..het haalt je problemen niet weg... je voelt het voor even niet...als het uitgewerkt is voel je je alleen maar kutter!!!!! en zelfmoord is geen oplossing...het is weglopen voor je problemen.problemen zijn er om opgelost te worden hoe moeilijk het ook is hoe down je je ook voelt. je moet door vechten!! ooit komen er leuke dingen in het leven waar van je later gaat denken dat je dat nooit had willen missen. nu klinkt het misschien wat onwerkelijk allemaal.. maar ooit stopt het allemaal.. jezelf snijden...tjah....snap wel waarom je het doet..je ziet het niet zitten..enz enz...maar je hebt geestelijk al zoveel pijn te voorduren dan ook nog jezelf snijden...... jaah klinkt misschien allemaal heel stom voor jou omdat je het niet kunt geloven...maar wens je echt heel veel stekte met alles dikke kus smilegirl |
![]() |
|
Heej meissie,
Tuurlijk is dit niet zomaar iets. Dit is ernstig want je gaat er aan onder door als je lang zo door blijft sukkelen. Probeer iemand te vinden die je echt vertrouwd en praat daarmee, dat is heel belangrijk want dan sta je er niet alleen voor. Dit is te veel en te serieus om alleen aan te pakken. Zorg goed voor jezelf want je bent het waard, al zie je dat nu niet in. Het leven kan zo mooi zijn maar iedereen heeft wel eens ups en downs al zijn bij sommigen de dalen veel dieper. Als je sterk genoeg in je schoenen staat kom je er heus wel uit. Je moet hulp zoeken zodat je het niet alleen hoeft te doen. Kan je niet met je moeder gaan praten?? Meissie, maak er geen einde aan: dat lijkt misschien een oplossing maar dat is het niet, je doet de mensen om je heen er zoveel pijn mee. Je zegt zelf dat je vriendinnen bezorgd over je zijn. Je kunt niet gemist worden in de maatschappij, in ieder geval nu niet. Al lijkt het soms een oplossing het is het absoluut niet. Heel veel sterkte meid! Liefs, Dana
||
Citaat:
Kom op black~light, je kan het echt!
|
hoi, ik heb al iemand gevonde die reageerde op mijn bericht met een prive berichtje. en daar chat ik nu vaak mee. met haar kan ik goed praten. en ook met een goede vriendin en een goed vriend. we maken steeds afspraken, zo van je moet per dag minstens 1 boterham eten. en je mag niet meer snijden enzo. dat is natuurlijk een goed begin, maar ik hou me er gewoon niet aan. 1 boteram lukt me zelfs al niet. ik kan het gewoon niet. ik hou me niet aan mijn afspraken. ik weet nie hoe ik nu verder moet, als dit al niet helpt.verder bedankt voor jullie reacties
![]() liefs, black~light.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe moet het verder? lexi_xdrei | 7 | 07-10-2013 14:30 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet het verder? help bono97 | 6 | 16-08-2013 08:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |