Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en jij loopt mij af te zeiken terwijl jij voor je lol een dode kat bij mensen in e brievenbus doet jij steelt nog veel meer.. wat dacht je van de spychiater kosten die de mensen hebben gekregen omdat ze daarheen moesten voor het leed dat JIJ hun heb aangedaan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verzin zelf maar 'leuke' streken. Denk dat de mijne te normaal zijn vergeleken de jouwe. ![]()
|
![]() |
|
belletje trekken is en blijft gewoon leuk
![]() verders....sjah ik doe eigenlijk weinigs schokkends, meer van die kleine gemene dingetjes...maar weet niet wat allemaal... heb wel eens een autorijder die de weg moest weten helemaal de verkeerde kant op gewezen door tuinen heen stormen deed ik vroeger nog wel es... bij een bejaardetehuis aanbellen en dan zeggen dat dat opaatje/omaatje illigale spullen heeft gekocht bij de supermarkt en dat daar een straf opstaat enzow en dat wij van de politie waren maar dat is eigelijk wel gemeen... enne...sjah....ik zal hendig wel wat meer hebben gedaan maar kan het me niet meer herinneren en de tijd is rijp voor wat nieuw kattenkwaad ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Psychologie |
Wat ben jij? Ceridwen | 115 | 02-06-2007 18:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stoeptegelgooiers veroordeeld wegens moord Love & Peace | 61 | 01-07-2005 12:37 | |
Lifestyle |
BIECHT OP!!!! Big nono's in/uit je leven! Verwijderd | 364 | 22-06-2005 18:08 | |
De Kantine |
Kattekwaad! Optima | 30 | 15-09-2002 15:32 |