Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij is die ene met dat toiletbedrijf een vriend van me ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 10:06. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Danny (die ja.)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik heb vandaag dus ook meegedaan, voorrondes in Tilburg We stonden in de finale, maar die hadden we verloren Als we die hadden gewonnen, mochten we naar Amsterdam in die 'echte' kamer debatteren! jaja, dat zou een feest zijn ![]() Maar het was wel leuk! |
![]() |
|
Een in den regel redelijk discussieprogramma, opgevoerd door een stel sneue individuen. Vooral dat corpsballen accent van sommigen van die jongens en die truttige bloesjes van die wijven zijn tenenkrommend at best. Trouwens, sommige panelleden van de 'volwassen' variant zijn al niet veel beter.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Vorig jaar heb ik zelf ook meegedaan aan op weg naar het lagerhuis en zijn we een maand of drie heel intensief wezen trainen. Maar helaas zijn we toen niet verder gekomen dan de finale. Dit jaar hebben we met het hele oude team het nieuwe team gedurende 3 maanden getraint en die zijn gelukkig wel door. Dus ik heb toch nog een beetje het gevoel dat ik ook gewonnen hebben, echt zo'n gevoel van trots. En jammer dat je niet door bent Co.
||
Citaat:
![]() Maar ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het programma wel goed vinden, maar de debaters zo fout zijn! Die debaters zijn zorgvuldig uitgekozen, ze hebben het verdiend om op die plaats te zitten. Dat sommigen ze het niet gunnen vanwege de meest domme redenen, is gewoon lomp |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de eerste plaats zijn het allemaal typetjes. Dat blijf je natuurlijk altijd houden, maar het draait hier om een typetje zijn. Het is allemaal zo overdreven. Ik heb altijd het gevoel, dat ze alleen zijn uitgekozen vor het typetje dat ze zijn. En in de tweede plaats vind ik hun manier van debateren echt verschikkelijk. Ze schreeuwen de hele tijd, maar zeggen zelden iets nuttigs. Zo heb ik het in elk geval niet geleerd.
||
Citaat:
Verder vind ik dat ze wel degelijk iets zinnigs hebben te melden. Dat ze schreeuwen oke, dat doen ze in het 'volwassen' lagerhuis ook vaak zat |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vooral wanneer je tegen je mening in moeilijke stellingen moet verdedigen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
(ik was reserve dus eigenlijk mag ik niks zeggen..
![]() ![]()
|
Ik vind ze slecht, meesten weten het verschil tussen een feit en een mening niet, en ze roepen steeds hetzelfde, maar dan in andere woorden...
en in de scholencompetitie: Preadinius als 1e doooooor!!!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontgroend... hoe oud? FastDuck | 144 | 30-06-2007 21:17 | |
Eten & Drinken |
een 'vette tax' op en 'vette hap' LucyWillow | 43 | 27-10-2004 16:35 | |
Lifestyle |
Onderzoekje voor school, help mij :) Mindfields | 8 | 03-09-2003 18:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Jongeren Lagerhuis Kaa | 23 | 21-01-2003 11:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Er moet een serieus debat-programma voor jongeren komen. Rabbi Daniel | 1 | 09-01-2003 22:13 | |
Algemene schoolzaken |
'Op weg naar'; De dag van het Jongerenlagerhuis Hannibal | 21 | 15-01-2002 22:06 |