Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2004, 22:10
Co
Co is offline
Wie heeft het wel eens gezien op TV?!
Helaas komt het nu niet meer, maar ik was een trouwe kijker.

Zelf doe ik ook mee aan het Lagerhuis, via school...
Morgen, (vrijdag) heb ik de eerste voorronde in Tilburg...

Wat is jullie menig hierover? Wie doet er mee? Wie vind er geen fuck aan?
Advertentie
Oud 15-01-2004, 22:11
Verwijderd
Ik kijk het wel eens, maar ik denk dat je op het verkeerde forum zit
Oud 15-01-2004, 22:14
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
zou ie naar Films&TV moeten dan?
Oud 15-01-2004, 22:16
Co
Co is offline
Citaat:
Kingkai schreef op 15-01-2004 @ 23:14:
zou ie naar Films&TV moeten dan?
misschien wel, maar laat die formubazen maar beslissen...
Oud 15-01-2004, 22:17
Boogie
Boogie is offline
---> Films & TV
Oud 15-01-2004, 22:45
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Een tuthola met een hoofddoek, een Marokkaanse flikkertje, een hersenloos bruinharig Nederlands doosje, een Irakees heliumbalonnetje, een Nederlandse joker met een travestiet glimlach op zijn mel met de flauwste grappen in voorraad, een dikke brillekoker die veel in zijn leven heeft meegemaakt en dat even komt vertellen, een Maroc-schreeuwlelijkerd, een geplastificeerde blonde barbiepop met een rebelse instelling, Hanna het blonde probleem-wonderkindje, een bruinharige Nederlandse jongen met een eigen toiletbedrijf, een geintegreerde negerin etc. Wie mis ik nog?

Gare discussianten!

Niet veel kwaliteit.

Waardeloos programma!

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 22:54.
Oud 16-01-2004, 08:46
lana
lana is offline
wat een walgelijk programma

opinionated little shits
Oud 16-01-2004, 08:52
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 15-01-2004 @ 23:45:
Hanna het blonde probleem-wonderkindje
haha die weet ik nog wel ja! die vond ik altijd maar stom.

ik vond het wel een leuk programma trouwens. jammer dat het niet meer komt.

bij ons op school deden ze ook mee an dat lagerhuis gedoe. vorig jaar. dit jaar ook wel denk ik, weet het niet, zit daar niet meer op school
maar dat was wel leuk. onze school was 3e geworden geloof ik
Oud 16-01-2004, 09:13
Verwijderd
ik heb het een paar keer gekeken om de kunst van het discussieren af te kijken voor Nederlands (kun je nagaan hoe slecht ik was.. maar ik heb uiteindelijk wel een 6,5 gehaald ipv van 5 die ik normaal kreeg)

Verder heb ik er geen mening over ofzo
Oud 16-01-2004, 09:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Echt een kutprogramma, met al die debielen die denken dat ze gelijk hebben. En ik blijf toch erbij dat ik gelijk heb, ik ga me niet laten overtuigen door zo'n lutser.
Oud 16-01-2004, 10:03
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Een tuthola met een hoofddoek, een Marokkaanse flikkertje, een hersenloos bruinharig Nederlands doosje, een Irakees heliumbalonnetje, een Nederlandse joker met een travestiet glimlach op zijn mel met de flauwste grappen in voorraad, een dikke brillekoker die veel in zijn leven heeft meegemaakt en dat even komt vertellen, een Maroc-schreeuwlelijkerd, een geplastificeerde blonde barbiepop met een rebelse instelling, Hanna het blonde probleem-wonderkindje, een bruinharige Nederlandse jongen met een eigen toiletbedrijf, een geintegreerde negerin etc. Wie mis ik nog?

Gare discussianten!

Niet veel kwaliteit.

Waardeloos programma!
je bent wel op de hoogte he
volgens mij is die ene met dat toiletbedrijf een vriend van me bwahah ik zal het aan m doorgeven

Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 10:06.
Oud 16-01-2004, 13:58
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
''Toen ik nog zo oud was als jullie''
Oud 16-01-2004, 14:09
Danny
Danny is offline
Citaat:
een bruinharige Nederlandse jongen met een eigen toiletbedrijf
Waarschijnlijk bedoel je Danny? Hmm jah ok. Hij is geloof ik niet 100% Nederlands. Dat toiletbedrijfje valt wel mee trouwens, hij draait een leuke omzet heb ik me laten vertellen!

Citaat:
Wie mis ik nog?
Jezelf misschien?

Danny
(die ja.)
Oud 16-01-2004, 14:13
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Citaat:
Danny schreef op 16-01-2004 @ 15:09:
Waarschijnlijk bedoel je Danny? Hmm jah ok. Hij is geloof ik niet 100% Nederlands. Dat toiletbedrijfje valt wel mee trouwens, hij draait een leuke omzet heb ik me laten vertellen!

Jezelf misschien?

Danny
(die ja.)
Even zonder dollen. Ik vind je toch een van de betere uit die panelleden samen met de iewat dikke jongen met een bril .
Oud 16-01-2004, 14:23
Dolores
Dolores is offline
k heb het wel eens gezien, maar vind het niet een bijster leuk programma.
Oud 16-01-2004, 19:46
Co
Co is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 16-01-2004 @ 15:13:
Even zonder dollen. Ik vind je toch een van de betere uit die panelleden samen met de iewat dikke jongen met een bril .
Haha, die vind ik ook goed. Droge Hagenees...

Maar ik heb vandaag dus ook meegedaan, voorrondes in Tilburg
We stonden in de finale, maar die hadden we verloren
Als we die hadden gewonnen, mochten we naar Amsterdam in die 'echte' kamer debatteren! jaja, dat zou een feest zijn

Maar het was wel leuk!
Oud 16-01-2004, 20:04
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een in den regel redelijk discussieprogramma, opgevoerd door een stel sneue individuen. Vooral dat corpsballen accent van sommigen van die jongens en die truttige bloesjes van die wijven zijn tenenkrommend at best. Trouwens, sommige panelleden van de 'volwassen' variant zijn al niet veel beter.
Oud 16-01-2004, 20:07
ikaruz
ikaruz is offline
Citaat:
Hanna het blonde probleem-wonderkindje
Dat is dus een ex-schoolgenootje van mij. Iets waar ik niet echt trots op ben. Het hele jongerenlagerhuis is sowieso alleen maar geschreeuw zonder inhoud. Is heel jammer, want het had best een interessant programma kunnen zijn.

Vorig jaar heb ik zelf ook meegedaan aan op weg naar het lagerhuis en zijn we een maand of drie heel intensief wezen trainen. Maar helaas zijn we toen niet verder gekomen dan de finale. Dit jaar hebben we met het hele oude team het nieuwe team gedurende 3 maanden getraint en die zijn gelukkig wel door. Dus ik heb toch nog een beetje het gevoel dat ik ook gewonnen hebben, echt zo'n gevoel van trots.
En jammer dat je niet door bent Co.
Oud 17-01-2004, 00:56
Co
Co is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 16-01-2004 @ 21:07:
Dat is dus een ex-schoolgenootje van mij. Iets waar ik niet echt trots op ben. Het hele jongerenlagerhuis is sowieso alleen maar geschreeuw zonder inhoud. Is heel jammer, want het had best een interessant programma kunnen zijn.

Vorig jaar heb ik zelf ook meegedaan aan op weg naar het lagerhuis en zijn we een maand of drie heel intensief wezen trainen. Maar helaas zijn we toen niet verder gekomen dan de finale. Dit jaar hebben we met het hele oude team het nieuwe team gedurende 3 maanden getraint en die zijn gelukkig wel door. Dus ik heb toch nog een beetje het gevoel dat ik ook gewonnen hebben, echt zo'n gevoel van trots.
En jammer dat je niet door bent Co.
Ja, das idd zeer jammer

Maar ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het programma wel goed vinden, maar de debaters zo fout zijn!

Die debaters zijn zorgvuldig uitgekozen, ze hebben het verdiend om op die plaats te zitten. Dat sommigen ze het niet gunnen vanwege de meest domme redenen, is gewoon lomp
Oud 17-01-2004, 08:44
ikaruz
ikaruz is offline
Citaat:
Co schreef op 17-01-2004 @ 01:56:
Maar ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het programma wel goed vinden, maar de debaters zo fout zijn!

Die debaters zijn zorgvuldig uitgekozen, ze hebben het verdiend om op die plaats te zitten. Dat sommigen ze het niet gunnen vanwege de meest domme redenen, is gewoon lomp
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben, dat de debaters zorgvuldig zijn uitgekozen, maar ik snap niet waarom ze deze mensen hebben uitgekozen.
In de eerste plaats zijn het allemaal typetjes. Dat blijf je natuurlijk altijd houden, maar het draait hier om een typetje zijn. Het is allemaal zo overdreven. Ik heb altijd het gevoel, dat ze alleen zijn uitgekozen vor het typetje dat ze zijn.
En in de tweede plaats vind ik hun manier van debateren echt verschikkelijk. Ze schreeuwen de hele tijd, maar zeggen zelden iets nuttigs. Zo heb ik het in elk geval niet geleerd.
Oud 17-01-2004, 12:37
Co
Co is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 17-01-2004 @ 09:44:
Je zal ongetwijfeld gelijk hebben, dat de debaters zorgvuldig zijn uitgekozen, maar ik snap niet waarom ze deze mensen hebben uitgekozen.
In de eerste plaats zijn het allemaal typetjes. Dat blijf je natuurlijk altijd houden, maar het draait hier om een typetje zijn. Het is allemaal zo overdreven. Ik heb altijd het gevoel, dat ze alleen zijn uitgekozen vor het typetje dat ze zijn.
En in de tweede plaats vind ik hun manier van debateren echt verschikkelijk. Ze schreeuwen de hele tijd, maar zeggen zelden iets nuttigs. Zo heb ik het in elk geval niet geleerd.
Wat jij 'typetjes' noemt, noem ik persoonlijkheid. Je moet natuurlijk wel wat uitstralen, iets speciaals hebben. Er zijn al genoeg gewone mensen.

Verder vind ik dat ze wel degelijk iets zinnigs hebben te melden. Dat ze schreeuwen oke, dat doen ze in het 'volwassen' lagerhuis ook vaak zat
Oud 18-01-2004, 14:45
Levellae
Levellae is offline
Citaat:
Co schreef op 16-01-2004 @ 20:46:
Maar ik heb vandaag dus ook meegedaan, voorrondes in Tilburg
We stonden in de finale, maar die hadden we verloren
Als we die hadden gewonnen, mochten we naar Amsterdam in die 'echte' kamer debatteren! jaja, dat zou een feest zijn

Maar het was wel leuk!
Dan zit jij op het Cambreur college. Wij hadden ook verloren van het Lorentz-Casimir college. (Al hadden we het debat met vaste rollen wel gewonnen van hun.)
Oud 18-01-2004, 15:09
lizet
lizet is offline
ik kijk het programma eigenlijk nooit, soms het volwassenen lagerhuis. ik doe morgen mee aan de gelderse voorrondes.. het zal me wat worden..
Oud 18-01-2004, 16:22
Co
Co is offline
Citaat:
lizet schreef op 18-01-2004 @ 16:09:
ik kijk het programma eigenlijk nooit, soms het volwassenen lagerhuis. ik doe morgen mee aan de gelderse voorrondes.. het zal me wat worden..
Veel succes, het zal niet altijd meevallen!
Vooral wanneer je tegen je mening in moeilijke stellingen moet verdedigen...
Oud 18-01-2004, 17:01
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Co schreef op 15-01-2004 @ 23:10:
Wie heeft het wel eens gezien op TV?!
Helaas komt het nu niet meer, maar ik was een trouwe kijker.

Zelf doe ik ook mee aan het Lagerhuis, via school...
Morgen, (vrijdag) heb ik de eerste voorronde in Tilburg...

Wat is jullie menig hierover? Wie doet er mee? Wie vind er geen fuck aan?
Ik vind t Leuwk!
Advertentie
Oud 18-01-2004, 17:03
Vice
Vice is offline
Ik ken eigenlijk alleen het "gewone" lagerhuis. Zat soms best een interessant onderwerp bij.
Oud 18-01-2004, 17:28
Verwijderd
ik vind t wel leuk. ben zelf zeer slecht in alles watmet discussie te maken heeft, maar k hou er wel van.
Oud 19-01-2004, 20:01
lizet
lizet is offline
(ik was reserve dus eigenlijk mag ik niks zeggen.. ) maar het ging lekker, en zonder veel voorbereiding werden we toch tweede! in de finale verloren we van een team dat al voor de derde keer won, en hele draaiboeken enzo had, het was ook een geselecteerd team, terwijl dat van ons eigenlijk een beetje bij mekaar geraapt was.. conclusie: best goed gedaan
Oud 19-01-2004, 20:45
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik vind ze slecht, meesten weten het verschil tussen een feit en een mening niet, en ze roepen steeds hetzelfde, maar dan in andere woorden...

en in de scholencompetitie: Preadinius als 1e doooooor!!!! *trots*
Oud 23-06-2004, 17:19
zjempoow
zjempoow is offline
khebbetterbestnaarmezingehad!
Oud 23-06-2004, 18:00
Verwijderd
ik vind het een leuk programma, goed om een mening te vormen. Maar toch ook leedvermaak.

' toen ik zo oud was als jullie' , 'boeh' kan ik alleen niet meer horen.
Oud 23-06-2004, 19:21
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
zjempoow schreef op 23-06-2004 @ 18:19 :
khebbetterbestnaarmezingehad!
5 maanden oud, dat is echt wat te oud. Open dan een nieuw topic over het jongeren lagerhuis.

Regels voor berichten