Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Sport in school is wel een goed idee, maar dat bestaat al in de meeste scholen, dat men er kan sporten over de middag. En meestal gaan leerlingen er niet op in, gewoon omdat het niet 'cool' zou zijn of omdat men nu al zo weinig tijd heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt mij ook niet logisch dat er mensen stoppen, maar als de gegeven zeggen van wel... tja
||
Citaat:
Net als gezond of ongezond eten. En hij gaat naar E&D.
||
Citaat:
![]() Ik vind dat het vrijblijvend moet zijn. Leerlingen kunnen ervoor kiezen om gezond te eten en dat wordt voor hen aantrekkelijk gemaakt, maar om nou friet te gaan verbieden. ![]() ![]()
||
WTF is Jongerenlagerhuis alweer begonnen
![]() Verder ben ik het hier wel mee eens: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Van ongezond eten heeft niemand last, zou je denken, maar ik betaal wel mee aan jouw hartoperatie als je je een vet hart eet, en dat moet maar eens afgelopen zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat valt binnen je definitie van gezond? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Rokers kopen nu toch ook nog steeds sigaretten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Behoorlijk algemeen in gebruik, maar soms wel degelijk onder snacks te scharen.. Balletje gehakt misschien? Ik hoop dat je het punt dat ik wilde maken een beetje begrijpt, het gaat erom dat je niet ´zomaar´ een snack kunt verbieden, waar baseer je dat op? Bovendien, is dat 1e kroketje ongezond, of de overdaad ervan? Moge duidelijk zijn.. Behalve dat, dat goedkoper maken van gezonde produkten zal toch enig effect hebben op de agrarische samenleving... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oké, inderdaad er wordt bewezen dat af en toe een snack gezond is. Maar waarom nemen mensen eigenlijk zo'n snack chips of mars etc ? Fastfood, fast je kan het snel halen en daarna eet je het gewoon ff snel weg. Maar ik, als meisje, als ik uit school kom en ik heb rot dag gehad. Wat doe ik dan? Ik pak een zak chips uit de kast... Wat doe je als je verveeld of als je je slecht voelt? Het ligt dus ook heel erg aan de situaties die je meemaakt en waar je in zit. Of je veel "vette happen"eet. Dit is eigenlijk niet echt het topic om er iets over te zeggen. Maarja wou het even kwijt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om te beginnen hebben je hersenen vet NODIG om te overleven. Ook in vlees, aardappelen, graanproducten, rijst en melkproducten zitten veel voedingsstoffen die je lichaam nodig heeft. Voor een aantal van deze voedingsstoffen is het alleen helaas zo dat je lichaam niet goed om kan gaan met een teveel ervan. Als je gezond eet dan hoort daar ook vet bij (maar dat zit van nature al voldoende in je eten als je gewoon je vlees in boter bakt en af en toe boter op je brood smeert). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gezond, is groente fruit etc. ![]() Lees maar terug in mijn berichtje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik het wel met je eens |
Advertentie |