Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hier is dat zo moeilijk voor me ![]() En volgens mij heb ik al vaker de discussie spw3/4 met jou gehad ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik je nick nu zag staan, schoot me ineens weer wat te binnen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt met MBO 4 niet naar elke HBO-opleiding, net als dat je met een HAVO-diploma niet naar elke HBO-opleiding kunt. Want voor sommige HBO's moet je in bepaalde vakken examen hebben gedaan. Zo kun je (uitzonderingen daargelaten) zonder economie 1 bijvoorbeeld geen bedrijfseconomie studeren. Afijn, we gaan offtopic. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik woon in Den Helder, en ga volgend jaar naar Alkmaar op school. Ik moet nu nog 1 jaar spw3 doen daar en dan nog 1 jaar een aparte opleiding onderwijssassistent. Daarmee kan ik naar het 2e jaar van de pabo. Snappie?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons beginnen mensen met oa nl gewoon in het eerste jaar. ![]() Daarna (jaar 2/3) gaan ze versnellen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat-wil-jij-op-dit-moment-het-liefste #20 Mariekje* | 497 | 15-09-2005 13:56 | |
Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 16:10 | |
Algemene schoolzaken |
spw mariekegirl | 6 | 03-07-2003 16:47 | |
Algemene schoolzaken |
MBO ---> oa of spw? (niveau 4) angel_girl | 15 | 03-05-2003 12:18 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 17:39 |