| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hier is dat zo moeilijk voor me Dus dan valt het hard werken extra op. Nee, de pabo zie ik wel zitten.En volgens mij heb ik al vaker de discussie spw3/4 met jou gehad Hier zit het anders dan in de rest van het land. Daarom ga ik nu naar de rest van het land
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik je nick nu zag staan, schoot me ineens weer wat te binnen. Maar wat ga je nu dan doen en hoezo nu 'naar de rest van het land'? Op de pabo zijn er btw ook heel veel saaie en oninteressante dingen ed... En spw moet je doen voordat je pabo kunt doen ed...is dat dan geen 'extra' motivatie...?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je kunt met MBO 4 niet naar elke HBO-opleiding, net als dat je met een HAVO-diploma niet naar elke HBO-opleiding kunt. Want voor sommige HBO's moet je in bepaalde vakken examen hebben gedaan. Zo kun je (uitzonderingen daargelaten) zonder economie 1 bijvoorbeeld geen bedrijfseconomie studeren. Afijn, we gaan offtopic. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik woon in Den Helder, en ga volgend jaar naar Alkmaar op school. Ik moet nu nog 1 jaar spw3 doen daar en dan nog 1 jaar een aparte opleiding onderwijssassistent. Daarmee kan ik naar het 2e jaar van de pabo. Snappie?? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons beginnen mensen met oa nl gewoon in het eerste jaar. Daarna (jaar 2/3) gaan ze versnellen. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Wat-wil-jij-op-dit-moment-het-liefste #20 Mariekje* | 497 | 15-09-2005 14:56 | |
| Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 17:10 | |
| Algemene schoolzaken |
spw mariekegirl | 6 | 03-07-2003 17:47 | |
| Algemene schoolzaken |
MBO ---> oa of spw? (niveau 4) angel_girl | 15 | 03-05-2003 13:18 | |
| Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 18:35 | |
| Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 18:39 | |