![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je bij mij in de buurt had gewoond had ik je gewoon meegenomen naar mijn sportschool.... maar helaas..... Pictures will do the job:
|
![]() |
[sorry offtopic]O ja, als je zo'n ding wilt hebben, mail me maar dan stuur ik je het web-adres waar je hem kunt bestellen ....[/offtopic sorry]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
best wel pittig moeilijk voor de gemiddelde meid om blokjes te krijgen, is toch een stukje makkelijker voor ons mannen
![]() als je echt blokjes wil moet je eerst veel buikspiertraining doen en dan pas vetverbranding, zo is het het meest effectief angezien je dan bij de spieropbouw veel verbrandingsstoffen hebt. ![]() |
![]() |
|
ik mag dan wel een jongen zijn, maar ik antwoord toch ff. ik heb altijd al blokjes gehad, ik loop 3 keer in de week 4 km hard, 1 keer per week naar de sportschool voor krachttraining, en dan nog testrijden (motor)
dan krijg je wel blokjes, maar ik denk als je gewoon begint met niet teveel ongezonde dingen eten, en elke dag een zooitje Situps doet, dan kweek je al aardig wat buikspieren.
|
Ik had eerst blokjes, maar ze zijn nu een beetje weg.
Ik kan ze zo weer krijgen, door regelmatig m'n buik aan te spannen. Bijvoorbeeld altijd als je op de fiets zit, je buikspieren aanspannen. Hoog, laag, links, rechts, etc. Net alsof je zo'n elektrische gordel van TellSell om hebt. Maar nu doe je het gewoon zelf ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid van een blokje .OneMoreTime | 7 | 05-12-2011 13:13 | |
Software & Hardware |
Visual Basic C# blokjes tekenen Stuiterbal20 | 3 | 03-07-2009 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok Rachel | 91 | 28-11-2005 23:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vlaams Blok =/= Vlaams Belang? Quincy | 33 | 17-11-2004 11:42 | |
Vlaams Blok heeft plannen klaar voor nieuwe partij Gatara | 19 | 19-05-2004 20:33 |