![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond mijn ex-vriend eigenlijk al te preuts. Hij wilde alleen een ander standje dan missionaris als dat echt noodzakelijk was (in douchehokjes is geen plaats voor missionaris en toen hij geopereerd was aan zijn schouder mocht ik boven), want eigenlijk vond hij dat maar onzin. Vaker dan twee keer per week seks vond hij ook onzin, maar gelukkig kon ik hem wel vaker overtuigen (lees: zo geil maken dat hij vergat dat hij sex overbodig vond). Met uitkleden waar ik bij was had hij niet zo'n moeite, maar wel als ik hem dan aan ging raken. Je raakt een naakt iemand alleen aan als je sex gaat hebben, maar niet zomaar even, vond hij.
Gelukkig konden wij steeds nog nét compromissen sluiten, maar bij iemand die nog preutser zou zijn zou dat niet kunnen en dat zou zeker vaak op ruzie uitlopen. Een relatie met een extreem preuts persoon zou ik dus niet eeuwenlang volhouden. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik wil dampend hete seks en liefst zo vaak mogelijk, ik wil iemand die zich absoluut nergens voor schaamt, heel open over seks kan praten en ook graag experimenteert. met minder ben ik niet tevreden. met meer misschien ook niet, maar soit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, wij meiden mogen zeggen dat we jullie jongens dan zullen verkrachten. Wat heerlijk oneerlijk is dat hier, toch.
Nou ja, ik zou het denk ik ook niet kunnen. Preuts vind ik mateloos irritant. Als hij nou gewoon zenuwachtig is over zijn uiterlijk, prima. Ik moet hem toch kunnen overtuigen dat ik hem mooi vind. Maar dat hij niks wil en doet, nou nee, bah. Dan moet ik zeker zelf alles doen, ik wil het toch echt wel 50-50 hebben. |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk is het vreselijk oneerlijk. Als er hier een meisje komt wat zegt dat ze nog niet zo ver met haar vriend wil, dan vinden wij allemaal datdie rotzak haar vooral niet mag dwingen en een relatie toch niet om sex draait.
Maar zelf laten we ons mooi niet sexueel op een laag pitje zetten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het een preutse muts is die alleen maar aan christelijke seks doet zeg ik ook dat ze zich eroverheen moet zetten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
bevlieging => relatie verbreken? T!ne | 28 | 13-08-2004 19:16 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
15 AUGUSTUS: BOEKBESPREKING! " Van de koele meren des doods," van F. van Eeden Vlooienband | 39 | 21-08-2003 14:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Seksualiteit |
Stelling: preutsheid opwindend? Gerard SnEl | 29 | 24-05-2003 15:21 |