Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 22:32
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Zou jij er tegen kunnen als je vriend/vriendin/sekspartner enorm preuts zou zijn? Iemand die seks niet echt bijzonder vindt, en liever andere dingen in de plaats zou doen. En vooral, die vlug dingen 'vies' vindt in bed, je zit aan te kijken met van die ogen "ieeew hij/zij wil weer seks, wat een vuile sloerlala".
Iemand die zich dus niet helemaal kan geven in bed, en voor wie het eigenlijk allemaal niet zo hoeft.
Iemand die zich met moeite durft uit te kleden waar je bij staat.

Zou je een relatie met zo iemand kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:37
the_man32
the_man32 is offline
Ik zou uiteindelijk zeer gefrustreerd worden.... of zij moet veranderen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:38
Verwijderd
Urm ja.. dat had ik dus. En dat is uitgegaan. Maar ik zou het dus wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik denk niet dat ik het zou kunnen.

Ik zou natuurlijk eerst moeite doen om die persoon te kalmeren en op z'n gemak te stellen. Maar als het zo blijft, denk ik niet dat het zou blijven duren, hoe erg ik het ook zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:44
DEChengst
DEChengst is offline
No problem.
Oud 14-06-2003, 22:46
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 14-06-2003 @ 23:44:
No problem.
Zegt de relatiemaster himself!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:51
poesiefox
poesiefox is offline
Vroeger of later verkracht ik hem.
Oud 14-06-2003, 23:50
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-06-2003 @ 23:32:
Zou je een relatie met zo iemand kunnen hebben?
Ik zou het bij een bepaald persoon waar ik momenteel the hots voor heb enorm schattig vinden (meisje in kwestie is namelijk ook nogal preuts) maar het zou me op den duur wel gaan vervelen. Een langzame start is prima maar op 'n gegeven moment moeten de poorten gewoon open.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 01:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-06-2003 @ 23:51:
Dat of ik zoek het ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 05:37
Verwijderd
ik denk t niet, ik ben zelf niet preuts, en zou er totaal niet tegen kunnen als de ander t wel zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:51
Verwijderd
Ik vond mijn ex-vriend eigenlijk al te preuts. Hij wilde alleen een ander standje dan missionaris als dat echt noodzakelijk was (in douchehokjes is geen plaats voor missionaris en toen hij geopereerd was aan zijn schouder mocht ik boven), want eigenlijk vond hij dat maar onzin. Vaker dan twee keer per week seks vond hij ook onzin, maar gelukkig kon ik hem wel vaker overtuigen (lees: zo geil maken dat hij vergat dat hij sex overbodig vond). Met uitkleden waar ik bij was had hij niet zo'n moeite, maar wel als ik hem dan aan ging raken. Je raakt een naakt iemand alleen aan als je sex gaat hebben, maar niet zomaar even, vond hij.
Gelukkig konden wij steeds nog nét compromissen sluiten, maar bij iemand die nog preutser zou zijn zou dat niet kunnen en dat zou zeker vaak op ruzie uitlopen. Een relatie met een extreem preuts persoon zou ik dus niet eeuwenlang volhouden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
the_man32 schreef op 14-06-2003 @ 23:46:
Zegt de relatiemaster himself!
Ik doe al 27 jaar zonder. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik sex ooit nog bijzonder ga vinden.
Oud 15-06-2003, 17:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik zou het niet kunnen. Ik ben opgegroeid met nudisme en ben zelf helemaal niet preuts.

trouwens: sloerlala Wat een woord.
Oud 15-06-2003, 17:47
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2003 @ 00:50:
Een langzame start is prima maar op 'n gegeven moment moeten de poorten gewoon open.
Oud 15-06-2003, 19:14
sinsere
sinsere is offline
Nee, ik zou er helemaal gek van worden. Ik moet het wel kwijt kunnen hoor
Oud 15-06-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-06-2003 @ 23:51:
Citaat:
Jadie schreef op 15-06-2003 @ 02:13:
Dat of ik zoek het ergens anders.
*akkoord*
ik wil dampend hete seks en liefst zo vaak mogelijk, ik wil iemand die zich absoluut nergens voor schaamt, heel open over seks kan praten en ook graag experimenteert.
met minder ben ik niet tevreden. met meer misschien ook niet, maar soit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:25
italianboy
italianboy is offline
mijn vriendin dus

ja hor, kan er mee leven
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 22:57
Verwijderd
Ja, wij meiden mogen zeggen dat we jullie jongens dan zullen verkrachten. Wat heerlijk oneerlijk is dat hier, toch.

Nou ja, ik zou het denk ik ook niet kunnen. Preuts vind ik mateloos irritant. Als hij nou gewoon zenuwachtig is over zijn uiterlijk, prima. Ik moet hem toch kunnen overtuigen dat ik hem mooi vind. Maar dat hij niks wil en doet, nou nee, bah. Dan moet ik zeker zelf alles doen, ik wil het toch echt wel 50-50 hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:17
poesiefox
poesiefox is offline
Eigenlijk is het vreselijk oneerlijk. Als er hier een meisje komt wat zegt dat ze nog niet zo ver met haar vriend wil, dan vinden wij allemaal datdie rotzak haar vooral niet mag dwingen en een relatie toch niet om sex draait.

Maar zelf laten we ons mooi niet sexueel op een laag pitje zetten!
Oud 16-06-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 00:17:
Eigenlijk is het vreselijk oneerlijk. Als er hier een meisje komt wat zegt dat ze nog niet zo ver met haar vriend wil, dan vinden wij allemaal datdie rotzak haar vooral niet mag dwingen en een relatie toch niet om sex draait.

Maar zelf laten we ons mooi niet sexueel op een laag pitje zetten!
Maar dat meisje zal er ooit wel klaar voor zijn. Of niet dan?
Als het een preutse muts is die alleen maar aan christelijke seks doet zeg ik ook dat ze zich eroverheen moet zetten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:06
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Nee, nooit. Ik moet een beest hebben in bed; van preuts gedoe wil ik niks weten.

Regels voor berichten